Inlägg från: goshheidi |Visa alla inlägg
  • goshheidi

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hej, här kommer jag! :)

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund(3)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: Bebis Igen, smyg, Miniluvan (3), ms jenna

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi (3)

Lördag 27/10: Lirre(1)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll (2)

Antalet som borde vara gravida: 17 x 0.2 = 3,4 personer

• goshheidi

Björnbäret, jajjamen! :) Fast här har mensen precis börjat, så vi väntar nog några dagar till :) Jag har för det mesta 28 - 29 dagars cykel, och enligt tabellen jag fick med ÄL-testerna ska jag börja testa på dag 6... Väntan känns lång. På vilken dag ska du börja testa? Eller kommer du att testa alls?

• goshheidi

Kul att det är fler som försöker få barn nr.1 :) Hoppas vi lyckas denna månad!

Esa>> Visst kan man ha ägglossning på dag 7 eller dag 9 i cykeln. Har hört att det finns såna människor som har ägglossning under mensen. Fast det är väl inte sådär jätte vanligt. På burksanvisningen för dom ÄL stickor som jag har står det att jag ska börja testa på dag 6 i cykeln (Om man har 28 dagars cykel) så det borde ju innebära att ÄL kan ske på dag 7 eller 8 eller 9 om det ger utslag på dag 6.

• goshheidi
    zezziz skrev 2007-10-01 22:09:12 följande:
    Jag tror ju att det vanligaste är att man har ägglossning mellan dag 12-16 om man har en cykel på 28 dagar.
    Jo, det är ju det vanligaste, att det sker kring dom dagarna, men ibland kan det hoppa.
  • goshheidi

AaaaaaAAAAAHhh! Min man ska igen på arbetsresa kring ÄL:en(!) Han kommer hem på dag 13 i cykeln. Sjutton också. Och själv ska jag att vara borta dag 15 och 16... Verkar inte bli nån riktigt höjdare av denhär månaden heller :/ fan

• goshheidi

Hejssan hejssan. Nån som plussat på ÄL-stickorna redan? Min man for precis iväg på arbetsresa och kommer tillbaka först på onsdan :( *gråt,gråt* Jag har inte plussat på stickorna än, och hoppas att jag gör det först på tisdan. Men min man lovade i alla fall att spara på simmarna tills dess *fniss*

• goshheidi

Esa det måste vara jobbit att gå och vänta. Men det borde säkert klarna inom två veckor hur det ligger till. Hoppas du har en liten som sitter hårt fast där inne. Man har ju läst och hört om många som haft blödningar trots graviditet. Lyckosparkar!

• goshheidi

Önskar er trevliga mysstunder smyg ;) Vi har bara två dagar på oss :/ Onsdag kväll när han kommer hem och torsdag morgon innan han åker iväg igen. Har ÄL troligen på fredan, men vi hoppas att de små rackarna fattar att de ska stanna där ända fram tills fredan. :)

Nu har jag tittat på dendär filmen Frida. Stackars kvinna som hade en sån casanova till karl och sån smärta i benen... Duktig konstnär var hon tydligen i alla fall.

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~