• smyg

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Ingen mens här heller men jag känner att den är på väg. Den kommer säkert imorgon.

Måndag 22/10: lillstrumpa99

Tisdag 23/10: Fialia

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist

Torsdag 25/10: Bebis Igen, smyg

Fredag 26/10:

Lördag 27/10:

Söndag 28/10:

• smyg

JagL8, vi är på 6:e försök nu. Vad gör vi för fel???

• smyg

Gick hem från jobbet tidigit idag. Jag kände mig så ledsen.
    Det räcker att jag är inte gravid men ska jag vara förkyld också?

• smyg

Det är ganska många här på listan. Jag räknar lite och skrivar in statistiken.

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund(3)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: Bebis Igen, smyg, Miniluvan (3)

Fredag 26/10: Björnbäret76 (1)

Lördag 27/10:

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll (2)

Antalet som borde vara gravida: 13 x 0.2 = 2.6 personer

• smyg

Esa, jag hade fortsätt med barnverksta. Jag tänker så här: jobba kan man göra fram tills man fyller 65 år. Barn kan man inte göra så många år till

Jag har just fått fast tjänst men jag/vi fortsätter med att försöka bli gravid. Vill de ha dig så kan de vänta. Och man är ju gravid i nio månader. Du hinner jobba och visar att de behöver dig!

Pepparkakan06, vi har kört med ÄL-tester de senaste sex månader utan att lyckas. Jag funderar på att köra blind och sexa varannan dag helt enkelt!?!?

Det är många här som jag känner igen! Kul och tråkigt, om ni förstår vad jag menar.

Vi har just skaffat en hund! Jag ska gå och promenera med honom nu

• smyg

snorkelfröken skrev 2007-10-02 08:26:50 följande:

Hej Tjejer! Hoppar in i eran BIM lista. Vi har försökt att på barn nr2 nu i ett år. Inga resultat ännu men snart kanske :)
    jag håller på med barn nr2 också och än så länge är vi på försök sex eller sju. hur håller man sig optimistisk?
  • smyg
    Miniluvan skrev 2007-10-03 10:06:48 följande:
    Jag har köpt på testlagret, jag hoppas att de funkar även om de var billiga.
    Jag använder dem och jag tycker att de fungerar, alltså att jag får utslag ungefär på dag 13 och jag har ÄL då dag 14... och mens day 28
  • smyg
    skruttis11 skrev 2007-10-03 12:34:31 följande:
    föresten en liten intim frågga har ni Äl slem? jag har inte de eller ja jag får som lotion runt äl vitt
    jag tror att det är som lotion sedan som äggvita just innan ÄL
  • smyg
    fraggla skrev 2007-10-03 20:43:04 följande:
    Japp och det gör ju en inte mindre frustrerad om man säger så... Men nu orkar jag inte hålla på med ÄL tester hit och dit har ju inte blivit gravid fastän vi prickat in ÄL ( inte alla gånger då) så nu tar vi det som det kommer ... fast det är svårt ibland det ska gudarna veta ..kram fraggla
    Fraggla, det är som om jag skrev detta inlägg!
    När jag blev gravid första gången använde vi inte ÄL-stickor och lyckads första gången.
    Nu använder vi ÄL-stickor (mer än ett halvår!) och har inte lyckats
  • smyg
    fraggla skrev 2007-10-03 20:43:04 följande:
    Japp och det gör ju en inte mindre frustrerad om man säger så... Men nu orkar jag inte hålla på med ÄL tester hit och dit har ju inte blivit gravid fastän vi prickat in ÄL ( inte alla gånger då) så nu tar vi det som det kommer ... fast det är svårt ibland det ska gudarna veta ..kram fraggla
    Fraggla, det är som om jag skrev detta inlägg!
    När jag blev gravid första gången använde vi inte ÄL-stickor och lyckads första gången.
    Nu använder vi ÄL-stickor (mer än ett halvår!) och har inte lyckats
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~