Inlägg från: Längtande83a |Visa alla inlägg
  • Längtande83a

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hoppar in här :)

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken (7)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa (5)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a (5)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager (4)

Antalet som borde bli gravida: 29x 0.2 = 5,8 personer

• Längtande83a

Skumläste lite i tråden, någon berättade om att dom var trötta för detta var 5.e försöket, någon sa 6.e och någon första försöket. Är det ingen här inne som försökt en längre tid? Mer än 12 försök?

• Längtande83a

fraggla - ok, jag beklagar MA, vi är inne på 19.e försöket. Så fort vi fått ordning på allt ska vi ringa gyn och få gå på undersökning.

• Längtande83a

fraggla - Nej, skam den som ger sig! Jo, fast även jag tyckte det var jobbigt när vi hade försökt en kortare tid, men det blir bara värre *suck* Jag vill helst slippa undersökas, vill inte veta vad felet är, om du förstår vad jag menar. Men min sambo har äntligen övertalat mig, vi kommer ju inte få barn om jag inte tar reda på vart skon klämmer. Vad kul för din syster att det gick tillslut!

• Längtande83a

fraggla - Ja, det är tur att det finns hjälp att få. Om det nu inte är så allvarligt så det verkligen inte finns något att göra. Men som du märker bygger jag gärna upp stora grymma fantasier, är mest rädd.

• Längtande83a

fraggla - Jo, du har helt rätt. Tack för som värmande orden! Hoppas både ni och vi lyckas snart!

• Längtande83a

fraggla - Jo, jag känner igen det där. Kram

• Längtande83a

fraggla - Jag har också kört stenhårt med ÄL tester och kolla temp o.s.v, ett tag steg det så högt att jag kom på mig själv räkna på ALLT i sömnen. Helt sjukt, då lugnade jag ner mig lite.

Kram

• Längtande83a

Min sambo jobbar så mycket så det inte finns tid för mys, jag är rädd att vi redan missat ÄL, typiskt att han ska jobba så mycket just DENNA veckan. Jag hoppas på mys ikväll.

• Längtande83a

Fru HH- Haha, jag tycker också det borde finnas BTT ledigheter! När han kommer hem ikväll får jag hoppas på lite mys, han är rätt trött när han jobbat länge. Annars får jag väl ta i extra så han blir på myshumör om inget annat :D

Ja, Hoppas din man har rätt!

• Längtande83a

BIM idag och ingen mens i sikte. Skumt för jag brukar kunna ändra klocken efter min mens. Ja så punktlig är den annars. Men vågar inte hoppas.

• Längtande83a

Oj vad många som plussat! Grattis till er! Jag ligger på BIM +1 och ska köpa test imorgon för att testa på Tisdag!

• Längtande83a

Hej Alla! Jag testade igår, men fick tyvärr minus. Men ingen mens ännu. Är på BIM +2 idag. Min mens är ju aldrig sen, jag fattar verkligen ingenting.

• Längtande83a

Mens idag på BIM +3

Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, (3)

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)

Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)

Torsdag 25/10: Litenbebbe08, två blir tre(2)

Fredag 26/10: almafa, creampuff (2)

Lördag 27/10: skruttis11,Snuttiz83 (2)

Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st

Antal kvar på listan: 22
    GRAVIDA (15):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna
    Björnbäret76
    tussan72

INTE GRAVID (22): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine, Längtande83a

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~