Inlägg från: Lillatroll |Visa alla inlägg
  • Lillatroll

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Lägger till mig på listan.
    Det ska bli pluss denna månaden

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99 (1)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: Bebis Igen, smyg (2)

Fredag 26/10: Björnbäret76 (1)

Lördag 27/10:

Söndag 28/10: fraggla. Lillatroll (2)

• Lillatroll

Vi börjar bli några stycken här. Vad roligt. Någon frågade om Äl-test. Japp, jag har köpt och ska testa denna månaden. Jag har ingen aning om när jag har min ÄL. Känner inte något speciellt i kroppen. Så jag ska testa denna månaden och hitta den. Det gjorde jag när jag försökte få till sonen och det hjälpte

• Lillatroll

Kikar in här. Vi är fler som ska testa ser jag. Jag vet inte när jag ska börja. Min menscykel varierar nu så det är lite svårt att räkna ut när jag ev har äl.

Åhhh jag tycker det är så jobbigt att vänta. Man vill ju plussa nu

• Lillatroll

Godmorgon.
    Bebis igen: jag har börjat testa. Känner att jag måste för att hitta min ägglossning.

Esa: det är svårt att säga vad det är. Vissa blöder fast dom är gravida. Men gravtest kan också ge utslag ett bra tag efter ett missfall. Jag hade ett tidigt missfall våren 05. Nu minns jag inte hur länge det gav utslag på gravtestet men det var ett tag efter. Ring och prata med en barnmorska så att du får besked. Jobbigt att gå och inte veta vad det är. Jag vet precis hur det är.

Hoppas det är bra med alla andra och jag håller tummarna för många plus härinne

• Lillatroll

Kikar in här lite.
    Satt och smygläste inne på väntar barn forumet. Vill så gärna hamna där inne.
    Tycker det är jobbigare nu när jag försöker bli gravid igen. Det är precis som om jag har inget tålamod alls med denna väntan och väntan. När vi försökte få till sonen var det mest spännande. Nu vill jag bara bli gravid nu. Hur känner ni andra som har barn sen innan?

Jag testar med ÄL-stickor men ännu inget utslag. Enligt FL:s uträkning ska jag ha i slutet på nästa vecka. Men sambon och jag tränar lite redan nu

• Lillatroll

Hej på er allihopa

Jag testar och testar men ännu inget utslag på ÄL-stickorna. Men det borde komma under veckan.

Smyg: skönt att höra att det inte bara är jag som är otålig den andra gången. Vill inte hålla på med bebisverkstan alls. Vill bara bli gravid

Esa: usch, förstår att det är jobbigt. Skickar några styrkekramar till dig och jag hoppas du snart får svar på vad som händer.

goshheidi: inget pluss för mig ännu men jag har också lite panik inför planeringen så att säga... jag hade egentligen tänkt åka till mina föräldrar nästa helg men jag sköt på till helgen därefter. Tänk om jag har ÄL då och missar möjligheten denna månaden. Panik Hoppas du får ett plus på ÄL-testet lagom tills din man kommer hem.

• Lillatroll

goshheidi: japp, vi försöker få ett litet syskon till vår son som är 14 månader. Förra gången tyckte jag det här med bebisverkstan var jättespännande men nu är det bara så jobbigt med denna väntan. Och jag är lite orolig över att det ska dra ut på tiden. Vi försökte från januari till oktober innan vi fick till sonen

• Lillatroll

Håller tummarna för alla er som har ÄL nu.
    Jag känner ingenting och stickorna visar inget utslag men vi försöker också hålla varanndags mys.
    Jag vill så gärna ha en liten julibebis

• Lillatroll

Sitter här och börjar bli otålig. Vill ha ägglossning nu! Vill ha BIM nu! Suck vad jag känner mig jobbig. Ville bara skriva av mig lite.
    Men samtidigt är det lite spännande. Det är bara knappt två veckor tills dom första av oss kan börja testa

Lycka till allihopa

• Lillatroll

Åhhh jag blir så frustrerad. Jag känner ingenting i kroppen och inget utslag på äl-stickorna. Min sambo säger att jag ska ta det lugnt men jag kan inte....

Vi är många här inne nu. Jag håller tummarna för oss allihopa

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~