Tänkte lägga till mig på symptomlisten. Blir så trött på mig själv skulle inte känna efter denna månad. Mår väligt konstigt denna månad vilket jag iofs gjorde redan innan ÄL. Jag är HELT säker på att det inte blir nåt denna gång. Men hoppet är ju det sista som överger mig...
Symptomlistan
BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....
PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.
MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
hade varit väldigt välkommet
SMYG: munsår
Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken.
Lillkurre: Stickningar o molvärk, större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe!
Jooonanna: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.
BIM
Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)
Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)
Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)
Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)
Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff,79Anna(8)
Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre
Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon (7)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: 54
* STATISTIK: Totalt borde 54x 0,2= 10,8 personer borde bli gravida.
* Kvar på listan:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
***GRAVIDA***
***LYCKA TILL NÄSTA GÅNG***