• JagL8

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Lägger till mig i listan. Femte försöket nu, börjar tröttna.

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99 (1)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: Bebis Igen, smyg (2)

Fredag 26/10: Björnbäret76 (1)

Lördag 27/10:

Söndag 28/10: fraggla (1)

• JagL8

Smyg,

Jag har ingen aning. Tråkigt är det i alla fall. Men det är bara att ta nya tag denna månad.

• JagL8

Hej tjejer! Jag har varit dålig på att skriva i den här tråden, men kan berätta att för en halvtimme sedan PLUSSADE jag!!
    Lycka till alla Ni andra!!

• JagL8

Tack!

Tjofsen skrev 2007-10-19 14:16:21 följande:
    *********** GRATTIS JagL8************************
  • JagL8

Tack för alla grattis! Jag vaknade för en timme sen och trodde det var morgon. Är jätteförkyld och kan inte somna om nu, tur att FL finns. Var tvungen att dubbelkolla nyss, och jag är visst fortfarande gravid *fniss*. Plussade ju igår mitt på dagen, BIM-5. Har inte några symtom hittills. Håller tummarna för alla er andra!

• JagL8

Grattis Lirre! Strecket syns! Mitt såg likadant ut i fredags på BIM-5.

• JagL8

Jag testade precis alldeles nyss och nu är båda strecken nästan lika mörka. Idag är det BIM-1. Så det är verkligen skillnad på strecken om man jämför det som jag fick nu och det som jag fick i fredags.

Lirre skrev 2007-10-23 07:56:49 följande:
    Tack alla. Men än vill jag inte ropa hej. Har fått positivt förut & sen kom mensen några dagar efter. så denna gång ska jag testa tills det blir starkare.JagL8:Har du testat så strecken blitt starkare??
  • JagL8

Tack! Vet faktiskt inte vilken sort det är. Testlagret? Billiga tester? Köpte stickorna på Tradera.

Ffiiaa skrev 2007-10-23 12:30:56 följande:
    JagL8: Vad har du använt för test? Säkert någon som frågat innan men har missat det.Grattis, tror inte jag har sagt d.
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~