~~~~ BIM V. 43 ~~~~
Björnbäret76
Ja då får vi följas åt denna månad då, nu ska vi ha ett +
Jag tror jag har BIM runt vecka 43 men jag hänger på här så får vi se, jag skriver inte på mig på listan än men jag är med ändå :)
Björnbäret76
Ja då får vi följas åt denna månad då, nu ska vi ha ett +
Jag tror jag har BIM runt vecka 43 men jag hänger på här så får vi se, jag skriver inte på mig på listan än men jag är med ändå :)
Nu får den hemska mensen ta och sluta så jag kan få äl någongång ;)
Tänk om man kunde spola fram tiden lite så det var vecka 43 :)
Hej hej.
Ja så är vi här och kämpar igen. Jag gjorde äl-test igår (dag 11) som visade neg, men vi myste ändå. Älgjakten har ju börjat här så min man är inte hemma så mycket dessa två veckor :( så vi får passa på när han är hemma och hoppas att vi träffar rätt eller att de små rackarna lever länge ;)
Vi är inne på 4:e försöket nu, vilka försök är ni på då?
Skit också, nu tror jag att jag har äl, har älsmärtor (som jag brukar ha) och gubben är på älgjakt :(
Han kommer hem i morgon och då är det säkert försent :(
Här går det inget vidare då min gubbe inte har varit är hemma :(
Han kom hem igår så vi skyndade oss att mysa men jag hade nog äl i måndags för jag hade älsmärtor då.
Så denna månad har jag inga förhoppningar men jag håller tummarna för er.
Lillatroll
Samma här, inga utslag på älstickor :(
Körde älstickor hela förra veckan. Visade bara svagt streck men inte något starkt :(
Mina flytningar är också som dina.
Jag väntar med att lägga till mig på listan eftersom jag inte vet om jag har haft äl än???
Men jag är med ändå :)
Jag skriver varken in mig på symtom listan eller BIM listan :(
Har inga symtom och vet inte om jag har haft äl.
Hade älsmärta förra måndagen men ältestet visade bara ett svagt streck och det gjorde det hela veckan också :(
Men jag kommer att kika in här och kolla hur det går för er andra.
Ja ha så var det den månaden då, jag fick spotting idag som jag brukar få en vecka innan mens så då vet jag att det inte tog sig :(
Lycka till ni andra, jag får ta nya tag så fort mensen kommit och gått.
Hoppet är inte ute än, du kan ju faktiskt vara gravid :)
Jag håller tummarna för dig. Hur länge har ni försökt då?