~~~~ BIM V. 43 ~~~~
Får jag vara med?? Har BIM 25/10
Får jag vara med?? Har BIM 25/10
Tackar! Endast "sexat" till det en dag hittils..Testat med ägglossningsstickor men inte fått nått utslag trots att jag haft ägg-flytningar och molvärk sen i söndags..Kanske fick stegring i lördags? Då testade jag inte. Har kort menscykel på endast 25 dar och brukar ha ägglossning 9-10 dagar efter mens.
Nu har jag fått stegring på stickan!
Fast jag haft ägglossning sen måndags känns det som..Ska det inte ge utslag INNAN ägglossning?? Hänger inte alls med..
Ja, ja,får väl skoja till det ikväll då.
Verkar som att det blir positivt på ägg-stickan senare än de flesta beräknat? Samma sak gäller för mig. Trodde jag hade ägglossning flera dagar innan det blev stegring..Ska det inte ge utslag strax innan ägglossning? Hänger inte med alls..Någon som kan förklara..?
Vad har ni symtom som ska testa den 24-25??
Jag känner inga alls! Möjligtvis lite molnvärk..Men inga ömma tuttar eller sådär. Känns mest som vanlig måttlig "strax innan pms"
Är det någon mer än jag som fått flytningar??
Inga symtom alls denna månaden..
Inte änns ömma bröst, som jag brukar ha innan mens..Har BIM den 25/10. Men stensäker på mens. Får köra hårt nästa månad istället!
"tjuvtestade" idag med babyornot sticka..Negtivt. BIM -6 dagar. Är hoppet ute nu tror ni eller kan det vara för tidigt??
Känner att mens är på g..Radera mig från listan tack..
Ingen mens ännu..men känner som jag gjort de senaste tre dagarna att den kommer vilken minut som helst. Är på BIM+1 imån.Dessutom redan tjuvtestat i eftermiddags med babyornot sticka som visade negativt..Hade det varit "nått" hade den nog gett utslag vid detta laget..eller vad tror ni?? Måste man ha morgonurin..?
Hade BIM i torsdags men ingen mens ännu..Ska vänta tills måndag med att testa.
Kunde inte hålla mig utan testade nyss. STARKT plus!
Jippie!
Ni får gärna lägga till mig på gravidlistan.
BIM V 43
Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)
Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)
Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)
Torsdag 25/10: ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre(3)
Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)
Lördag 27/10: skruttis11, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, snuttan1 (5)
Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)
Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st
Antal kvar på listan: 26
GRAVIDA (10):
JagL8
Lejonsjäl
Fru SEDH
Myran81
Lirre
Lillkurre
yellow
julias mamma
smyg
babyontheway
Ffiiaa
två blir tre
INTE GRAVID (21): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan