Inlägg från: Pumafox |Visa alla inlägg
  • Pumafox

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hoppar in här, kan inte hålla mig borta från BIM-listorna

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken, Greatmother,MomOfSweden (9)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox (6)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72 (6)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981 (5), L81

Antalet som borde bli gravida: 34 x 0.2 = 6,8 personer

• Pumafox

Lite om mig....Har en son född 2005. Började syskonverkstan i april i år. Fick ett MF i juni. Efter två månaders uppehåll, försöker vi igen och är nu inne på tredje försöket efter MF.

Jag har aldrig testat med ÄL test tidigare, men köpte igår och fick utslag direkt idag! Min cykel är lite oregelbunden men runt 28 dagar, så det är tidig ÄL(dag 11). Kanske därför det inte tagit innan?

Nån mer med ÄL tester på G?

• Pumafox

Kul Pepparkakan06, då är du också tidigt ute

Eftersom jag inte testade igår, vet jag inte om det är idag som är första dagen, eller om det var igår. Ja, ja, som tur är hade vi lite mys igår också, och får mysa till det idag, så missar vi ju inget.

• Pumafox

Hade fullt utslag på ÄL test igår morse, gjorde nytt test idag på eftermiddagen och det visade ingen stegring. Jag antar att det betyder att ÄL är över eller, är det lönt att mysa på ändå? Fattar inte riktigt om ÄL stegring betyder att ägget snart släpper och i så fall kan ju spermierna möta ägget efter det släppt, eller?

• Pumafox

Blev mys igår i alla fall, och då hade det gått 1 1/2 dag sen positivt ÄL test, jag antar att det var sista chansen denna gången.
    Imorse var det 48 timmar sen positivt ÄL test. Testade ju negativt igår eftermiddag.

Hur går det för er andra?

• Pumafox

Kikar in och ser hur det går för alla.

Fru HH, jag känner samma stress som du.
    Testade för första gången med ÄL test och fick utslag direkt, men dan efter - nada! Jag trodde också att det skulle vara utslag i två dagar. Men kanske hade jag fått positivt om jag även testat dan innan. Nu gjorde jag inte det för jag trodde det var för tidigt.
    Eftersom jag har BIM runt den 26:e och ÄL testade positivt redan på dag 11, så är väntan extra lång till BIM nu ju. *suck*

• Pumafox

tomcar1 --> nidblödning!?

Tar ni alla det lugnt med sexet efter ÄL, för att inte äventyra att ägget ska fästa?

• Pumafox

Lejonsjäl--> Jag hade ÄL stegring dag 11! Så hade jag börjat testa dag 13 som du gjorde, hade jag också fått negativt.

• Pumafox

BIM -9 idag, tiden går sååååååå sakta!

Symptomlistan på mig blir snabb: Ingenting.

Förra månaden var jag övertygad att jag hade en nidblödning. Fick minimal brun/rosa flytning en vecka innan BIM ungefär. Sen fick jag likadant två dagar innan BIM och sen kom mensen dagen efter
    Brukar inte ha spottings så jag trodde jag var gravid. Vilket jag inte var.

Förra graviditeten hade jag knappt symtom heller. Har kollat ett gammalt inlägg jag gjorde här på FL, då hade jag haft ett hugg i sidan och brösten började ömma litegrand en vecka efter BIM. Testade plus 4 dagar efter BIM.

Ska på fest på lördag, men kommer nog att anse mig själv; inte gravid.

• Pumafox

Bebis igen--> vad är det med dessa spottings?

Fick rosablandad flytning igårkväll efter sex. En vecka innan BIM, PRECIS som förra månaden. Och då var jag ju inte gravid...

Hoppas ju precis som då att det är en nidblödning, men eftersom det var 9 dagar efter ÄL stegring så är det väl för sent för det, eller????

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~