• Fru HH

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Halu tjejjer NU tittar jag in i den här tråden Skrattande (om jag får så klart)

Var lite osäker på hur min cykel skulle se ut denna månad då jag fick mens redan en vecka efter ÄL förra gången, så jag har inte vågat kolla in nån BIM tråd förrens nu. Men fick utslag på ÄL testet idag (dag 20) så jag räknar med ÄL på fredag och BIM den 26:de (förhoppningsvis, om det inte blir knas denna månad oxå)

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie (4)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08 (5)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, Fru HH (7)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

Antalet som borde bli gravida: 41 x 0.2 = 8,2 personer

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Oj kom visst en lista i mellan!! Lägger till mig igen då då...

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre (6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, Fru HH (8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Antalet som borde bli gravida: 43 x 0.2 = 8,6 personer

När kommer tvåan???
  • Fru HH

goshheidi: Grattis till ÄL Skrattande

Jag hade ju stegring igår jag, men inte idag Förvånad Trodde man alltid hade det 2 dgr... (men sträcket var ju starkare än kontroll strecket igår så jag borde ju tänkt till lite) Hoppas det inte blitt nåt fel nu. Vi mös i förrgår och hoppas på att mysa idag, trodde ju att ägget skulle släppa imorgon typ, så vi hade gått om tid på oss här. Det lär väl ha släpp nu redan. Ägget lever i 24 h va??

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Pumafox: Ja, det knepiga är att jag testade i förrgår o då var det inget :-S MEN det var kl 04 på morgonen, om jag hade testat lite senare så kanske det hade gett utslag..

Det blev lite kaos med myset igår, vi tänkte att vi lägger dottern tidigt så vi har lite tid för varandra, men dottern hade ingen lust att sova. Övertrött, hade inte sovit eftermiddag, så det slutar med att dottern och maken somnar kl 21.30 o jag tittar på Grays. Men idag MÅSTE vi få till det. *hihi*

När kommer tvåan???
  • Fru HH

fraggla: Åh tack, skönt o höra! Då vet jag att det inte är nåt knas nu iaf. Stegring igår, ÄL idag då och ägget lever väl i 24 h. Alltså hinner vi

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Längtande83a- Åh typiskt med mycke jobb just en sån här vecka Borde finnas nån ledighet att ta ut, typ *BTT* (BarnTillverkningsTid) o så har man ett visst antal i månaden Skrattande

Vi har hunnit med en sväng om i sänghalmen här nu på em och mannen sa "nu blev det bäbis" så vi får hoppas att han har rätt

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Jooonanna: Whhiii grattis till ÄL

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Ändrar min BIM fick ju ÄL en dag tidigare, borde då ha BIM senast den 25 ist för 26

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH (8)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)

Antalet som borde bli gravida: 44 x 0.2 = 8,8 personer

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Miniluvan: Ja test strecket ska vara lika starkt som kontrollstrecket, jag tror det är så i det flesta fall, men sen finns det ju säkert undantag... Hoppas det är ÄL på G för dig nu  

Jag dubbelkollar med CB´s test, jag tycker att det känns lite mer tillförlitligt, antingen eller lixom.

Nu säng dax!! Natti natti tjejjer...

När kommer tvåan???
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~