• Boolli

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Åh hej alla!
    Idag har jag haft lite känningar och tog ett ältest nyss som visade ett svagare men klart synligt teststreck. Betyder det då att äl är i antågande eller sker? Har inte riktigt koll på vad det betyder att strecket är lika starkt som kontrollen - att DÅ sker äl?

• Boolli

Bebis igen skrev 2007-10-12 14:25:39 följande:

Jag tror att det är så att ÄL är i antågande! När man får fullt utslag ska väl ägget släppa inom 24-48 timmar! Snart dax för sänghalmen då
    Aaaah! Va skojsigt! Heja mej! O tack bebis igen
  • Boolli
    Miniluvan skrev 2007-10-12 16:37:10 följande:
    Gjorde precis ett ÄL-test, men teststrecket är svagare idag än igår!!! Ändå var det inte lika starkt som kontrollstrecket, innebär det att det var ÄL igår? Ska vi rusa in i sängen eller??HJÄLP!!!
    Hmmmm.... Kanske är det relativt det där testet från igår? Hoppa i säng vettja det ska jag fast jag har svagt streck Sen får man väl köra på söndag igen.. o vidare. Då kan man ju inte missa! Eller.....?
  • Boolli
    smyg skrev 2007-10-12 19:49:00 följande:
    Vi har sexat den 7e, 9e, 11e, och ska sexa imorgon. Vi är så trötta och förkylda men kämpar på.
    Haha såå bra
  • Boolli
    Lirre skrev 2007-10-13 12:56:44 följande:
    Hej alla!!Hur går det för er?? Så här såg det ut för mig igår & idag. Full pott på ÄLstickorna....
    Fan va snygga test du har då! Så blir aldrig mina..
  • Boolli
    fraggla skrev 2007-10-14 08:14:42 följande:
    Yeessss!!!!Igår hade jag Äl inga tester behövs för mig längre jag känner av det så hemskt... pluss att nu har vi äntligen blivit av med våra problem vi hade tidigare hoppas bara det håller i sig...Så nu bäörjar den lååååååånga väntan... kram fraggla
    Åh va härligt!!! Heja heja
  • Boolli

Fasen bilr så lack! Igår och tidigare idag har jag haft ett relativt start streck på äl-stickan (har sovit borta) och nu när jag kom hem tänkte jag att jag testar igen och då va strecket mycket svagare. Vad betyder det tror ni?

Har även kommit på att jag glömt lägga in mej på BIM-listan så det ska jag me fixa. Om jag nu inte missat hela äl...?!

• Boolli
    smyg skrev 2007-10-14 20:13:03 följande:
    stark, stark och svagare ... när det blir svagare har du ÄLsom sagt, ÄL-stick plus betyder att du har ÄL ett dygn efteråt
    Då har jag säkert missat

Tack för svar smygis
  • Boolli
    fraggla skrev 2007-10-21 08:28:22 följande:
    Hallöj alla här sitter man och nästan sover på jobbet...Jag får mer och mer pms känningar så det blir vällan mens denna månad oxå skulle inte förvåna mig.. om den gör det så gör jag nog som många andra tar en liten FL paus...kram fraggla
    Åh nej

Men ropa inte hej..... än ok!? Jag har ju hejat
  • Boolli

Åh det är så spännande att följa er alla här! Själv tog jag ju bort mej från bim-listan då jag inte lyckades få till något skjut runt äl.

Bebis igen - trist att det blev minus Men kanske är du en låghormonare visst? Nör en bekant var gravid fick hon inte något plus förrän bim+7 typ. Så man vet aldrig och vi som är här, hoppet är ju det sista som lämnar oss

Alla andra som plussat grattis grattis oj vad jag önskar att jag vore i era skor!!

Fraggla - Ropa inte hej......

• Boolli
    fraggla skrev 2007-10-24 12:36:16 följande:
    Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke kram fraggla
    Nej fy så får man inte tänka!! Man måste dock passa sej för att tro att det ska gå snabbt annars är nåt fel.. Är rädd att jag kommer hamna i det facket. Inget blir ju bättre av hopplöshet heller!!

Heja heja!
  • Boolli
    almafa skrev 2007-10-24 20:31:28 följande:
    HJÄLP MIG REDA UT DETTA TJEJER... (varning för detaljer)dag 24 bruna flytningardag 25 bruna flytningardag 26 bruna flytningar *testar negativt*Jag har ALLTID en cykel på 27-28 dagar och får alltid ljusrosa spottings på dagen innan mensen kommer igång på riktigt (dvs dag 1) men nu kommer det ingen mens bara bruna flytningar på papper (alltså inget i trosorna) i 3 dagar... Efter att ha analyserat detta till leda är mina alternativ:1: nidis = för tidigt att testa2: ingen ÄL = konstig mens (har aldrig haft detta förr dock)3: grav. blödning (MEN var är plusset)4: tidigt missfall (MEN var är plusset)Jag har BIM på fre eller lördag kan det vara för tidigt att plussa än , tror ni??? ge mig lite förslag och om någon tom har erfarenheter av detta tråkiga men lite spännande dilemmavi har ingen brådska med bebisverkstan så vad det än är, plus eller minus så vill jag nog helst bara ha ett besked... ska testa igen på lördag om inte mensen kommer igång ordentligt...HJÄLP...
    Jaa du... Vår kropp är ju föränderlig så antingen är du gravid men inte fått hormonproduktionen igång eller så är det en annorlunda månad bara.

Hoppas på det bästa så klart!
  • Boolli
    yellow skrev 2007-10-25 19:42:53 följande:
    JAG HAR PLUSSAT IKVÄLL..SUPER STARKT + ..JIHOOOOO!!
    Ååååååååh graaaaaaaaaaaaaattiiiiiiiiiiiis
  • Boolli
    fraggla skrev 2007-10-27 09:35:09 följande:
    Tack för all omtanke men jag tror nog att testet visade rätt när jag plussade förra gången så var det ett starkt pluss på BIM - 1 så jag har inga höga förhoppningar direkt..kram fraggla
    Fy fan! Så tråkigt Nu är jag inte i närheten av de antal försök och det ni gått igenom men jag förstår att det är riktigt tungt...

Styrkekram
  • Boolli

Åh grattis alla som plussat!!!

(är inte alls avundsjuk hahah...)

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~