almafa skrev 2007-10-24 20:31:28 följande:
HJÄLP MIG REDA UT DETTA TJEJER... (varning för detaljer)dag 24 bruna flytningardag 25 bruna flytningardag 26 bruna flytningar *testar negativt*Jag har ALLTID en cykel på 27-28 dagar och får alltid ljusrosa spottings på dagen innan mensen kommer igång på riktigt (dvs dag 1) men nu kommer det ingen mens bara bruna flytningar på papper (alltså inget i trosorna) i 3 dagar... Efter att ha analyserat detta till leda är mina alternativ:1: nidis = för tidigt att testa2: ingen ÄL = konstig mens (har aldrig haft detta förr dock)3: grav. blödning (MEN var är plusset)4: tidigt missfall (MEN var är plusset)Jag har BIM på fre eller lördag kan det vara för tidigt att plussa än , tror ni??? ge mig lite förslag och om någon tom har erfarenheter av detta tråkiga men lite spännande dilemmavi har ingen brådska med bebisverkstan så vad det än är, plus eller minus så vill jag nog helst bara ha ett besked... ska testa igen på lördag om inte mensen kommer igång ordentligt...HJÄLP...
Jaa du... Vår kropp är ju föränderlig så antingen är du gravid men inte fått hormonproduktionen igång eller så är det en annorlunda månad bara.
Hoppas på det bästa så klart!