Inlägg från: kokoskorven |Visa alla inlägg
  • kokoskorven

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hej! Skriver upp mig på den här listan eftersom tanten kom på ovälkommet besök idag.

Måndag 22/10: lillstrumpa99

Tisdag 23/10: Fialia

Onsdag 24/10: Pepparkakan06

Torsdag 25/10: Bebis Igen

Fredag 26/10:

Lördag 27/10:

Söndag 28/10:

• kokoskorven

Flyttar fram mig i listan:

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (9)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby (3)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08 (5)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox (6)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

• kokoskorven

BIM = beräknad inte mens. Dvs den dagen då (om man försöker bli gravid) mensen skulle komma, men förhoppningsvis uteblir !

• kokoskorven
    EttElaktTroll skrev 2007-10-11 08:37:55 följande:
    TACK så mycket, blev ju lite knepigt att läsa när jag inte visste vad det betyder :P Åter igen, tack!
    VARSÅGOD!! Frågar man ingenting - får man ingenting veta !!
  • kokoskorven

Hej på er!
    Har inte varit vidare aktiv i den här tråden, men ligger ju på listan så jag kanske ska avge en liten rapport iaf! Har BIM idag - eller jag tror det iaf. Min cykel har varierat mellan 24-28 dagar sista tiden - idag är jag på dag 29! Har haft mensvärk till och från i tre dagar nu och väntar bara på att mensen ska dyka upp - men hoppas att hon inte gör det.... Är trött och springer på toa som en tok - symtom??? Tveksamt - men hoppas !

• kokoskorven
    Bebis igen skrev 2007-10-24 08:58:04 följande:
    Det där låter ju mycket bra tycker jag!!!
    Men tyvärr känns det mer och mer som om mensen är på väg. Känner igen värken i svanken Gråter. F***n!!
  • kokoskorven
    Bebis igen skrev 2007-10-24 09:06:16 följande:
    Jag har oxå så....hela tiden ...men ingen mens dyker upp!! Helmysko!!!
    Det är ju såååå jobbigt!! Jag brukar ha korta cyklar - är på dag 29 idag och så det är långt för att var jag. Men kroppen gillar väl att jäklas med mig förstås Skrikandes!
  • kokoskorven

Ett svagt streck är ju liiite positivt iaf! Jag har inte ens vågat testa, vill inte ha ett ... Fegis - jag vet !

Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande:
    Jag har oxå korta cykler..... typ 25-26 dagar...o nu är jag på dag 28 idag, fattar ingenting!! Fick ett svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt streck idag som jag inte ens ser som giltigt!! SNARK...får fortsätta testa.... tills tanten kommer !!!
  • kokoskorven

Var på toa nyss - definitivt mens på gång Skrikandes!! F***n oxå!

• kokoskorven
    Pumafox skrev 2007-10-24 10:14:58 följande:
    Kikar in och kollar hur det går för alla Min mens kom igår, som ett brev på posten efter spottings.Med sonen tog det tre försök att bli gravida.Denna gången fick vi ett plus på andra försöket, som slutade i ett tidigt MF, och sen upphåll i två månader, och nu blev det mens på tredje försöket. Sammanlagt är det 7 månader, varav 5 som vi försökt aktivt.Min menscykel blir bara kortare och kortare. 31, 30, 29, 28, 27 och nu 26 dagar...var ska detta sluta, ngn som varit med om liknande???
    Visst är det märkligt när det ändra sig så, min cykel blir längre och längre istället, 24, 25, 27 och idag har jag börjat få spottnings på dag 29 (f***n igen)..
  • kokoskorven
    Fraggla: Jag förstår precis hur du känner dig. Jag är 31 och har inga barn och det känns som om alla runt omkring antingen har barn eller är gravida! Vi har iofs inte försökt så länge, men när blir det min tur?? Blir det någonsin min tur??
  • kokoskorven

Ja, vi får hoppas att det är vår tur snart....

Björnbäret76 skrev 2007-10-24 14:46:06 följande:
    Jag är oxå 31 och känner precis som er. Känns så overkligt på nåt sätt...jag kan lixom inte se mig stå där med plus på stickan...får väl bara försöka skjuta bort dessa tankar antar jag... Vår tid kommer
  • kokoskorven

Tar bort mig från listan eftersom mensen defintiv är i antågande nu Skrikandes!
    Lycka till ni som är kvar...

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna, PreciousDivine (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)

Torsdag 25/10:
    smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre(5)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna(7)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 46

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre

INTE GRAVID (10): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~