Inlägg från: Fru SEDH |Visa alla inlägg
  • Fru SEDH

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Jag lägger till mig på BIM torsdag den 25 oktober

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother, Jooonanna (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (8)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 58 x 0,2= 11,6 st

Antal kvar på listan: 50

GRAVIDA(2):
    JagL8
    Lejonsjäl

INTE GRAVID (6): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar... BIM -6 Molvärk i tjejmagen från och till. Hela underredet känns "tjockt" som om det skulle ha blitt blodfyllt (måste kolla färgen, efter gårdagens heta ämne ) Känslosam, lätt irriterad...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: GOSHHEIDI: (4 dagar kvar till BIM) sover oroligt. Kände mig lite illamående efter dagens kaffepaus på jobbet. Brösten lite större än normalt, ont i korsryggen, luft i magen :/

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. öm o svullen längst ner i magen, hård om man trycker lite lätt. känns som ett tryck hela tiden. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

LÄNGTAREFTERSYSKON: Lite molvärk, känns som om livmodern är "tyngre" än vanligt. Ömmar lite i tuttarna, men inte så mycket. Mest om jag springer eller går i trappor.
    Igår hade jag stickningar i livmodern. Ganska mycket vid sin tillfällen.

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

ZEZZIZ: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet. Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet

LOLLO1977: Illamående sen i fre mer eller mindre hela tiden, ont i brösten,ont iryggen. Förra mån var de teecken på men nu får man hoppas på grav.... he he

FRU SEDH: Rosa blödning 5-6 dagar efter ÄL, febertopp & konstig förkylning, ändrat luktsinne (oerhört bra!), flytningar, munsår, mycket lätt till gråt (började gråta hysteriskt på en jobbrepresentation i förra veckan

• Fru SEDH

Hej igen!

Glömde ju mensvärk i mage och svank på symptomlistan. Precis som om mensen ska komma viiiiilken sekund som helst...har haft det ca 6 dagar, men igår & idag har det varit värre.

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother, Jooonanna (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru SEDH (8)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 58 x 0,2= 11,6 st

Antal kvar på listan: 50

GRAVIDA(2):
    JagL8
    Lejonsjäl

INTE GRAVID (6): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar... BIM -6 Molvärk i tjejmagen från och till. Hela underredet känns "tjockt" som om det skulle ha blitt blodfyllt (måste kolla färgen, efter gårdagens heta ämne ) Känslosam, lätt irriterad...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: GOSHHEIDI: (4 dagar kvar till BIM) sover oroligt. Kände mig lite illamående efter dagens kaffepaus på jobbet. Brösten lite större än normalt, ont i korsryggen, luft i magen :/

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. öm o svullen längst ner i magen, hård om man trycker lite lätt. känns som ett tryck hela tiden. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

LÄNGTAREFTERSYSKON: Lite molvärk, känns som om livmodern är "tyngre" än vanligt. Ömmar lite i tuttarna, men inte så mycket. Mest om jag springer eller går i trappor.
    Igår hade jag stickningar i livmodern. Ganska mycket vid sin tillfällen.

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

ZEZZIZ: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet. Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet

LOLLO1977: Illamående sen i fre mer eller mindre hela tiden, ont i brösten,ont iryggen. Förra mån var de teecken på men nu får man hoppas på grav.... he he

FRU SEDH: Rosa blödning 5-6 dagar efter ÄL, febertopp & konstig förkylning, mensvärk i mage och svank, ändrat luktsinne (oerhört bra!), flytningar, munsår, mycket lätt till gråt (började gråta hysteriskt på en jobbrepresentation i förra veckan

• Fru SEDH

Grattis alla som har plussat! Jättekul att det börjar ramla in några plus i vår lilla tråd

Jag testade CB igår och japp, där kom ett litet plus smygande

Vi kunde inte hålla oss längre utan testade på BIM -3.

Jag håller tummarna så hårt jag bara kan för alla ni som väntar BIM i veckan och till er andra, STORT LYCKA TILL NÄSTA MÅNAD!!!

Kram

• Fru SEDH

Ha, ha! Ja, det var efter att jag hade skrivit ner symptomen här igår som jag verkligen började våga tro. För tidigare månader har jag tagit fasta på magont, mensvärk, ryggont och blivit besviken när mensen sedan kom Sen har jag ju inte haft andra vanliga symptom som ömma bröst, illamående eller fått några synliga ådror på brösten så då blir man ju osäker igen...

Men igår när jag tog sönder ett vanligt IKEA-glas och stormade storgråtandes in på toaletten, då blev min man lite väl orolig. Han trodde att psyket var nästa anhalt Sen tog vi testet och fick en bra förklaring till mina senaste dagars, minst sagt, underliga beteende

• Fru SEDH

Bebis igen: NEEEEEEEEEEJ så trist! Jag som verkligen trodde att det skulle kunde bli plus för dig idag! Men än lever hoppet-du har väl inte BIM än?

Kram

• Fru SEDH

Bebis igen skrev 2007-10-23 12:46:09 följande:

Enligt den korta cykeln är jag på BIM+1.....men den längsta cykeln är det BIM-1 så det är ju inga bra odds! Det enda hopp jag har kvar är att mensen inte dyker upp och att menvärken fortsätter....
    Hoppas, hoppas, hoppas
  • Fru SEDH
    Myran81 skrev 2007-10-24 11:19:08 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!! Jippi!!!!!Har inte kissat när jag gick upp utan håll mig så jag var jättekissnödig och väntade på posten. Nu kom posten och mina tester (CB) och jag kissade och det blev ett + med engång Och jag som fått mina spottings men ingen mens. Om jag tänker efter så hade jag spottings förra gången också.
    Åhhhh, så roligt! Grattis!!!
  • Fru SEDH
    fraggla skrev 2007-10-24 12:36:16 följande:
    Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke kram fraggla
    Nej, så får du inte tänka, Fraggla! Du ska se att du snart kommer plussa och få världens sötaste lilla bebis så småningom. Det är bara en tidsfråga. Keep on smiling

Kramar
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~