Inlägg från: PreciousDivine |Visa alla inlägg
  • PreciousDivine

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Jag vill också vara med och hoppas! Hade bim den 21-22, har väl egentligen inga skäl att tro att jag skulle vara gravid då det vä inte är konstigt att mensen kan komma lite sent. Men en vecka efter ägglossning hade jag mensvärk i en dag, kan det betyda något? För ungefär en vecka sedan var jag illamående i 3 dagar, kan dock bero på medicinen jag tog för min urinvägsinfektion. Kissar väldigt ofta vissa dagar, dvs det känns som om jag är jättekissnödig men det kommer inte så mycket. Detta kan iof bero på att urinvägsinfektionen inte släppt riktigt, men jag har inte ont och jag tycker att två medicinkurer borde ha tagit kål på den. Så jag hoppas så innerligt att mensen inte kommer. Har haft mensvärk i 3 dagar nu, brukar bara känna av det kvällen innan jag får mens.

Grattis till er som redan plussat och lycka till till er som ännu inte gjort det!

• PreciousDivine

Fraggla, precis så där känner jag också. Jag är livrädd för att inte kunna bli gravid. Har känt i flera år att jag inte kommer att kunna få barn, vet inte varför jag känner så. Mina 3 bästa vänner har alla fått barn de senaste två åren, är givetvis jätteglad för deras skull men man kan inte låta bli att vara avundsjuk. Som jag skrev tidigare, jag vågar inte hoppas på ett plus men har ingen mens kommit den 28/10 så ska jag testa, då är det bim+6

• PreciousDivine

Jag lägger till mig själv på bim 22/10 samt flyttar myran från icke gravid till gravid!

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna, PreciousDivine (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Fru SEDH (6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 61 x 0,2= 12,2 st

Antal kvar på listan: 49
    GRAVIDA(4):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81

INTE GRAVID (8): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2

• PreciousDivine

Lycka till MomOfSweden! Jag har också bim+2 idag, fast jag tänkte vänta till på måndag innan jag testar mig. Om inte tanten kommit då dvs.

• PreciousDivine

Åh, jag vill inte ha mens! Känns som om jag kommer få det när som helst men jag har haft denna mensvärk lite väl länge nu, flera dagar. Brukar bara få det dagen innan eller samma dag som jag får mens. Någon annan som har det så? Eller som har haft det så och var gravid? Ge mig hopp!

Ja, jag är jätteduktig på att vara skengravid :)

• PreciousDivine

GRATTIS LILLKURRE!!!

Och bättre lycka nästa gång till er andra!

Nu är jag på bim+3 och ingen mens trots mensvärk i flera dagar. Idag är det iof lite lugnare, brukar sätta igång på kvällen. Jag vågar inte testa mig ännu, vill inte få upp förhoppningarna. Är jag gravd så kommer jag vara det imorgon också :)

• PreciousDivine

Fler än jag som springer på toa en gång i kvarten för att titta om mensen kommit? Jag hatar den där nervösa känslan när man ska torka sig. Än så länge ingen mens iaf, BIM+3
    Kan det inte snabbt bli typ BIM+6 eller så så att man kan börja hoppas på allvar?!

• PreciousDivine

Grattis till er alla!
    Här blev det tyvärr mens igår, på bim+5 :(

BIM V. 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, (3)

Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)

Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)

Torsdag 25/10: Litenbebbe08, två blir tre(2)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)

Lördag 27/10: skruttis11, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (4)

Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st

Antal kvar på listan: 24
    GRAVIDA (14):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre
    yellow
    julias mamma
    smyg
    babyontheway
    Ffiiaa
    två blir tre
    snuttan1
    ms jenna

INTE GRAVID (21): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan , PreciousDivine

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~