~~~~ BIM V. 43 ~~~~
Hej!
Vi försöker också få vårt första barn, är nu inne på sjätte försöket. Hoppas på lycka denna gången.
Hej!
Vi försöker också få vårt första barn, är nu inne på sjätte försöket. Hoppas på lycka denna gången.
Tänkte nog också börja runt dag 11 med ÄL-stickor, första gången jag testar detta. Då blir det på måndag som jag ska börja testa.
Nä jag skulle inte heller tro att det ska vara någon skillnad. Ska bli spännande att prova, har inte gjort det förr, tempar också denna månaden för att kolla.
Ja då antar jag att du bara får vänta och se nån vecka och göra ett test till. Jag hoppas verkligen för din skull att det är nått där inne, men annars är det bara att börja om igen. Hade själv ett tidigt mf förra månaden. Väntar nu på ÄL. Håller tummarna för dig.
Håller också på med ÄL-stickor, fick ett svagt svagt streck, så det närmar sig nog. Ska enligt beräkning vara på torsdag så vi har nu börjat med varannandagsmys. Hoppas verkligen på positiv utgång denna gången.
Nu fatt jag ingenting, tempar och kör ÄL-stickor får inget utslag på stickorna och tempen är konstant. Vad händer, borde ju ha ÄL nu.
Kan detta bero på mitt MF förra månaden? Är det någon som vet om mensen och ÄL flyttar sig efter ett MF? Borde man inte ha ÄL ca 14 dagar efter man startat blöda ändå?
Härligt Fraggla att ni är på rätt spår igen! Har tänkt på dig.
Sitter själv med ÄL-stickor nu och har fortfarande inget utslag, är på dag 15 nu, är kanske en ÄL-fri månad. Typiskt i så fall, bara för att det är första månaden med stickorna.
Gjorde precis ett ÄL-test, men teststrecket är svagare idag än igår!!! Ändå var det inte lika starkt som kontrollstrecket, innebär det att det var ÄL igår? Ska vi rusa in i sängen eller??
HJÄLP!!!
Ja det kanske är lika bra för missa det vill vi ju inte göra.
Hej! Vill också vara med här. Har försökt att hålla mig borta men det går ju inte när det närmar sig. Har BIM imorgon om allt är som det ska, men hade ett MF förra månaden så denna månaden äl var några dagar sen och antar att BIM också flyttar sig några dagar så verkligheten är nog att BIM är på söndag. Känner lite som om mensen är på g, så jag känner redan besvikelsen.
Har fått kontakt med en massa gamla kompisar genom facebook och många av dem har fått barn. Det känns verkligen jättejobbigt! Bölade hela kvällen igår över detta. Vill också!!! Sambon är mycket lugnare, han säger att det händer när det händer. Visst, men varför ska det ta sån tid??
Jaha då var tanten här. Tusan också! Lycka till ni andra som är kvar och grattis alla ni som plussat, vi andra får kämpa vidare. *Kramar*
BIM V 43
Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)
Tisdag 23/10: MabyeBaby, Pellan85, Vildhallon (3)
Onsdag 24/10: Ankeninni, Joss79 nr 2 (2)
Torsdag 25/10: ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre(3)
Fredag 26/10: Björnbäret76, Astrud, almafa, creampuff (4)
Lördag 27/10: skruttis11, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, snuttan1 (5)
Söndag 28/10: fraggla, ceropegia, Fager, L81, Liam och Elliot, skrutt snutt (6)
Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11.8 st
Antal kvar på listan: 26
GRAVIDA (10):
JagL8
Lejonsjäl
Fru SEDH
Myran81
Lirre
Lillkurre
yellow
julias mamma
smyg
babyontheway
Ffiiaa
INTE GRAVID (21): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen, 79Anna ,Lollo1977, jessi32, Fialia, Lillatroll, FiaFlorist, mammiiie, Hannah81, zezziz, Röda Humlan , Miniluvan