~~~~ BIM V. 43 ~~~~
Oj vad du har genomgått mycket. Synd att ni inte får adoptera, reglerna är lite väl stränga där tycker jag. Hoppas att du lyckas bli gravid. Finns det inget som du kan ta som gör slemmet mindre segt?
Oj vad du har genomgått mycket. Synd att ni inte får adoptera, reglerna är lite väl stränga där tycker jag. Hoppas att du lyckas bli gravid. Finns det inget som du kan ta som gör slemmet mindre segt?
Fru HH, hur går det för dig då?
Ser att du har BIM på torsdag.
Fru HH
Vilket försök är ni inne på då?
Vi är inne på fjärde fast nu har jag ju fått spottings så efter mensen så blir det ju våran femte:(
Det är konstigt allt detta med graviditet tycker jag. Innan vi började tänka på barn hade jag aldrig ont i tjejmagen eller brösten innan mens, kanske typ 1 dag innan. Nu har jag ont en vecka inna och så har jag haft alla försöken nu och mensen har kommit. Hmmm man känner nog efter för mycket för jag märker när jag sitter här att det drar i tjejmagen ;)
Men men, jag fick ju min spotting idag så.........
Ja det kanske är bättre att ha noll koll ;)
Då slipper man sitta här och få griller i huvudet och må dåligt. Fast det går ju inte att sluta att vara här heller :)
Hur får ni smileys?
Ok jag glömmer att ta mellanslag
Nu fixade jag det
Jag funderar på att testa nu, har BIM någon dag till veckan och har ont i tjejmagen. Har fått spotting nu som jag brukar ha innan mens men så hade jag i och för sig vid förra grav med.
Hur länge ska jag vänta? tre timmar innan jag testar tro?
Nej nu ska jag ta en paus härifrån och i babyverkstan. Nu ska jag verkligen försöka lägga ner allt och så bara ha sex när vi vill och så blir det när det blir. Nu ska jag sluta tänka på graviditet!!!!!
Lycka till ni andra.