Inlägg från: MomOfSweden |Visa alla inlägg
  • MomOfSweden

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

japp då ska man strax åka till jobbet har varit ledig i 2 dagar så det enda man tänkt på e att man vill va gravid ska bli skönt att komma till jobbet o få tänka på annat .
    Har faktiskt längtat att få jobba ska även jobba helg så helgen brukar gå fort o sen e det måndag hoppas att mensen uteblir o att det flyttat in en liten knodd .
    Kram på er -kikar in ikväll efter jobbet !

• MomOfSweden

Go kväll tjejer ..äntligen hemma efter en dag på jobbet ..
    det känns som att jag har träningsvärk i magen .. & jag vill va gravid nu blir tokig..
    Symtomerna håller sig kvar
    va händer hos er ikväll då?
    mannen kollar på hockey & tösen sover .

• MomOfSweden

Go kväll tjejer
    hur går det för er ser att vissa verkar ge upp & några har fått den dumma tanten =(

"gravsymtomerna! blir bara värre - kan ju va så att man e väldigt skengravid Eller att det rentav e mina nya symtomer för mens.
    Har kan sån tur verkligen att få ett + på första försöket igen?

Nu har det varit ömt i äggstockarna och haft ömmande känsla ..
    Brösten har varit styva och fått lite ådrigt.. va e detta vill ju veta nu.

Blir kissenödig & går på toa hela tiden ..
    blir tokig.
    Ja FL e beroende .. man kollar efter varje dag & timma .. gahh.

undran om man e gravid - tänker man hela tiden på.

• MomOfSweden

go morgon tjejer..
    imon e det bim & jag vet inte va jag ska tro.. vill ju så gärna
    men ska testa i morgon bitti.. lite smått nervöst ..
    men då vaknar man väl upp med mensen .. blää
    att det ska va så jobbigt att bara vänta jag som inte ens tänkt tanken på på snart 4 år så sitter man bunden på fl igen ..
    nej dags att göra sig iordning sen iväg till jobbet .. e helt slut i kroppen o träningsvärken bara fortsätter i magen ..
    hörs ikväll kram kram

• MomOfSweden

hej tjejer..
    imorgon e det bim för mig o e så nervös .. känns som mensen e på g här .. haft mensvärk varje dag på kvällen o mensvärken e värre efter jag jobbat..
    hmm .. trött man blir på sig själv ibland..
    men vi får se om det blir testa imon eller om mensen dykt upp.
    Men lovar att berätta resultatet imon.
    har ni haft en trevlig helg ? kram

• MomOfSweden

go morgon bim idag & fick negativt =( nu inväntar jag mensen ...
    tar bort mig från listan. lycka till alla andra

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, bebis igen, Greatmother,  Jooonanna (6)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, (8)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 56 x 0,2= 11,2 st

GRAVIDA(1): JagL8

INTE GRAVID (1): hysteria , MomOfSweden

• MomOfSweden

hej tjejer.. bim idag& det negativa testet i morse men va e mensen???
    kollade min dagbok från mitt förra krypin på FL .
    Jag testade inte plus förens bim +2 och negativt på bim ..
    mensvärken i ryggen och magen har jag haft i en vecka nu. Så jag vet inte ..
    har jag inte fått min mens innan fredag så kommer jag göra ett nytt test så får man se.
    kram

• MomOfSweden
    Bebis igen skrev 2007-10-22 20:18:11 följande:
    Måste bara fråga? Jag har fortfarande inte fått mens men har en sån grym mensvärk! Kan man ha så om man är gravid?
    här e en till som har det så ..
  • MomOfSweden

Grattis till er som plussat

själv sitter jag här utan mens .. & är på bim +1 
    tog bort mig från listan för jag va helt säker att mensen skulle dyka upp igår men inte.
    Har haft mensvärk i en vecka nu & ådrorna på brösten blir tyligare för varje dag ..
    suck jag vill veta nu..
    kommer vänta tills imorgon att testa igen om min mens inte dyker upp..

• MomOfSweden

bim+2 idag & mensen har inte kommit än.
    kommer inte mensen på fredag ska jag testa ..
    om jag kan hålla mig för tänkte köpa testet imon ..

• MomOfSweden

GRATTIS lillkurre
    va jobbar du med ? låter som vi jobbar med samma iomed tider o helger
    ja alltid oroar man sig för nåt kram

• MomOfSweden

jag här sitter man utan mens på bim+4 -pratade med BM nyss & hon sa att jag skulle dyka in i mitten av nästa vecka om inte mensen kommit .
    Och e det då negativt så får jag vänta några veckor och skulle den inte komma igång då
    skulle jag få lite hjälp på vägen till mensen.
    Har haft min mens sen jag gick i 5:an & har haft exakt 28 dagar när jag va gravid sist o exakt 8 veckor efter förlossningen kom min mens igång regelbundet igen.
    men kan ju ha låst mig pga att jag så gärna vill vara gravid . Men om jag nu inte e det så vill ju jag ha min mens så man försöka igen.

• MomOfSweden
    Tjofsen skrev 2007-10-26 08:54:16 följande:
    MomofSweden: Testar du minus i alla fall alltså?
    ja testade minus i förrgår hon sa att det e bättre jag väntar nu för att jag ska slippa köpa mer utan att jag får testa där gratis..
    nu e de dags att lämna tösen hos dagmamma sen til jobbet .
    ses ikväll kram kram
  • MomOfSweden

Äntligen helg -jobbat 8 dagar i rad nu ,så de ska bli så skönt med 3 dagar ledigt nu.
    Mensen har inte dykt upp än.. vart den e har jag ingen aning . lycka till alla som ska testa i helgen & ha en underbar helg alla kram kram

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~