-
Puffar på din fråga!!!Pumafox skrev 2007-10-09 19:59:29 följande:Hade fullt utslag på ÄL test igår morse, gjorde nytt test idag på eftermiddagen och det visade ingen stegring. Jag antar att det betyder att ÄL är över eller, är det lönt att mysa på ändå? Fattar inte riktigt om ÄL stegring betyder att ägget snart släpper och i så fall kan ju spermierna möta ägget efter det släppt, eller? -
Vet faktiskt inte hur det gått för oss.... jag hade utslag igr och då mös vi på lunchen!
Idag har jag inte testat än men tänkte hinna med en svängom idag oxå
Men dom säger ju att man inte ska mysa varje dag.... men va gör man då???
-
Jag hade utslag på stickan i förrgår.....igår var det ingenting kvar..... hua vad nojjig man blir! Typ om man hann ordentligt o sånt?!?!
Fraggla: Vad glaaaaaaaaaaad jag blir att ni kommit igång igen!! Heja heja inför helgen nu!
-
Hej gumman.... skönt att du har sån koll! Min jäkla ÄL kommer hejvilt, ibalnd på dag 11....ibland dag 14.... snark! Jag har faktiskt ÄL testat nu den här gången....få se om det tagit sig!fraggla skrev 2007-10-12 09:56:58 följande:Almafa och miniluvanTack för att ni tänkt på mig jag tänker på er oxå nu ska det plussas Jag har däremot slutat med allt vad ÄLtester heter orkar inte med den "stressen" jag har fått utslag på dag 16 varje gång jag testat så jag vet ung. när jag har den sen känns det oxå jag får som håll i sidan när ajg har ÄL...kram fraggla
Hur går det för er?
Kraaaaaaaaam -
Jag tror att det är så att ÄL är i antågande! När man får fullt utslag ska väl ägget släppa inom 24-48 timmar! Snart dax för sänghalmen dåBoolli skrev 2007-10-12 12:44:30 följande:Åh hej alla!Idag har jag haft lite känningar och tog ett ältest nyss som visade ett svagare men klart synligt teststreck. Betyder det då att äl är i antågande eller sker? Har inte riktigt koll på vad det betyder att strecket är lika starkt som kontrollen - att DÅ sker äl?
-
Hej alla tjejer..... tänkte jag skulle starta en SYMTOM-lista eftersom det sen kan va himla kul o kolla vilka´s symtom som stämde och vilka´s som inte gjorde det!BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....
Varefter tiden går kan man fylla på om det dyker upp nåt mer.
Jag kör ihop listan med symtomlistan!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)
Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)
Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)
Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH yellow, Liam och Elliot (10)
Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)
Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)
Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6) -
Härligt att det finns en till som kan börja spåna på symtom!Pepparkakan06 skrev 2007-10-15 11:07:16 följande:Hejhopp Lägger till mig på symtom listan :DBEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH yellow, Liam och Elliot (10)Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)
-
BIM -6 idag...... Vad känner jag då? Trött....ja, faktiskt så är jag det. Men, det kan ju bero på hösten.....
Lite halsbränna.....kan ju bero på att jag åt lite gröna äpplen igår......
Moler lite i äggstockarna...o det kan ju bero på att det faktiskt är 1 vecka kvar till mens....
Flytningar...kan oxå bero på att mensen är på väg....
Labil i humöret, jätteglad o lycklig till jätteledsen o uppgiven...kan OCÅ bero på att mensen är på väg!
FAN ATT PMS OCH GRAVIDITET ÄR SÅ SNARLIKT I BÖRJAN!!!!
-
Glömde en sak.... jag har ont i tuttarna från o till! Det däremot är riktigt konstigt, för jag brukar ha konstant ont innan mens! JAJAJAJA...nojjan har börjat!

-
Fyller på med fler symtom........ nu letar jag! Jag vet!!
Symptomlistan
BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.
PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.
MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
hade varit väldigt välkommet
SMYG: munsår
Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken.
Lillkurre: Stickningar o molvärk, större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe!
Jooonanna: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.
Marengski: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött
Goshheidi: (10 dagar kvar till BIM) Känner mig trött. Kände mig lite illamående innan jag steg upp ur sängen. Brösten lite större än vad de brukar vara annars.
BIM- listan
Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)
Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)
Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)
Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)
Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)
Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre
Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon (7)