Inlägg från: Bebis igen |Visa alla inlägg
  • Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

skruttis11 skrev 2007-10-16 20:46:59 följande:
    ingen som ser mig?! eller orkar svara?1 O.o skriver igen dådånån som har känt så här? uuuu idag har jag sååå ont i muffen O.o ryggen å äggstockarna så jag trooooor jag döör snart fean Äl hade jag i fredas kände på tappen eller ja försökte känna på den men den känns inte så antagligen e de därför jag har dretont den går tillbaka nu O.o
    Jag har hört att man kan ha ganska ont efter en ordentlig ÄL, min BM sa en gång att man kan få en liten blödning i magen efter ÄL och den kan göra ganska ont.
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-17 05:58:37 följande:
    Godmaorgon alla jag e uppe med tuppen idag..Kan inte skriva in mig i symptomlistan för jag har INGA symptom alls.. hm konsktigt jag som brukar känna allt som går att känna.. kanske en bra grej vem vet...Håller alla tummar nu för er vars BIM är på gång..kram fraggla
    Det brukar vara ett riktigt gott tecken har jag märkt här på FL!!! Håller massa tummar för dig gumman!!! Kram
  • Bebis igen
    Lillatroll skrev 2007-10-17 07:23:15 följande:
    Nu är väl Äl över...om jag har haft någon.Jag skriver inte in mig på symptomlistan ännu. Verkar som jag har fått en svampinfektion...symptom kanske. Snacka om att försöka se allt till det positiva
    Såklart, vi som är i bebisverkstan är ju funtade så?! Hihi....
  • Bebis igen
    Fraggla: Det låter ju hur bra som helst tycker jag!!! Hoppas hoppas hoppas!!!

ALLA: Nu undrar jag?!?! Nu får jag en sån där liten blödning igen...hade inte det förra månaden Men månaden före det......GRRRRRRRRRRRRR:....ere spottings igen?!?!? Jag blir galen, 8 dagar efter ÄL nu!!! ?????
  • Bebis igen
    goshheidi skrev 2007-10-17 10:09:07 följande:
    Bebis igen. Den kan blöda lite när ägget fäster i livmodern.
    Det var ju det jag hoppades för 2 månader sen åxå...men jag verkar ha nån varannan månads spotting...jag fattar inte! Blir så ledsen, nu är jag säker på att jag får tanten den här månaden oxå!
  • Bebis igen
    mammiiie skrev 2007-10-17 11:55:45 följande:
    Bebis igen: vilken dag i cykeln fick du spottings sist? elr komemr du ihåg det?almafa: klart du kan dricka, men kanske måttligt ;) ägget har ingen som helst kontakt med dej, din krop o dina upptagningar av mat eller dryck förrens senare i den eventuella graviditeten. först och främst lever det lilla fröet genom gulesäcken. så, vin kan du dricka. men tror att iomed att man är medveten om sina försök til graviditet, så dricker man nog automatiskt måttligt, inte sant? lycka till och ha det så trevligt!
    Jag hade spottings på dag 11 sist..... nu är jag ju på dag 8..... så lite skumt är det!! Minns inte att jag hade sån mensvärk ehller som jag har just nu! Det är ju ända flera dagar kvar till BIM!
  • Bebis igen
    Pepparkakan06 skrev 2007-10-17 14:57:44 följande:
    usch...jag håller med om att tiden går sakta Ena studen kan jag verkligen känna mig jätte positiv och tänker; nu har det nog tagit sig denna månad..En kort stund efter blir jag alldelses deppig när jag sitter och läser om folk som har massa symtom..Jag har haft dragningar nere i magen lite halv svagt, men nu idag har jag inte haft det..så nu känns det verkligen hopplöst Ont i ryggen har jag iallafall..det kanske är braDet andra jobbiga är att jag går och jämför symtomen med min förra graviditet..det kanske man inte ska göra? jaja...nu har jag skrivit av mig lite..Hur går det för er andra? håller tummarna för oss allihoppa
    Hade vart jag själv som kunnat skriva det där.....

Visst blir man alldeles nere emellanåt när man kommer på sig själv med att man säkert bara inbillar sig allt!!! :/ Tänk vad jobbit det ska vara..... piuuuuuh!!!!
  • Bebis igen
    Pumafox skrev 2007-10-17 13:30:53 följande:
    BIM -9 idag, tiden går sååååååå sakta!Symptomlistan på mig blir snabb: Ingenting.Förra månaden var jag övertygad att jag hade en nidblödning. Fick minimal brun/rosa flytning en vecka innan BIM ungefär. Sen fick jag likadant två dagar innan BIM och sen kom mensen dagen efter Brukar inte ha spottings så jag trodde jag var gravid. Vilket jag inte var.Förra graviditeten hade jag knappt symtom heller. Har kollat ett gammalt inlägg jag gjorde här på FL, då hade jag haft ett hugg i sidan och brösten började ömma litegrand en vecka efter BIM. Testade plus 4 dagar efter BIM.Ska på fest på lördag, men kommer nog att anse mig själv; inte gravid.
    MEH, preciiiiiiiiiiiiiiiiiis så hade jag förrförra månaden! Var nästan övertygad om nidis...sen kom det en till blödning o sen nån dag efter small det till med mens!!! GRRRRRRRRRRRRR
  • Bebis igen

Här inne ser det bra ut.....många som fått härliga symtom, o så dom som inga har alls....men det tyder ju ofta på graviditet det oxå!!!

I morse låg jag o tänkte.....o börjar mer o mer få en känsla av att det inte blivit nåt. Känns som mina symtom mer börjar likna vanliga PMS! Ont i tuttarna..... mest på kvällen. Flytningar... Jättesugen på massa saker. Fick ju en liten vad jag tror va en spotting igår...så ja, jag börjar redan bli ledsen

• Bebis igen
    Pumafox skrev 2007-10-18 09:34:14 följande:
    Bebis igen--> vad är det med dessa spottings? Fick rosablandad flytning igårkväll efter sex. En vecka innan BIM, PRECIS som förra månaden. Och då var jag ju inte gravid...Hoppas ju precis som då att det är en nidblödning, men eftersom det var 9 dagar efter ÄL stegring så är det väl för sent för det, eller????
    Nej....7 till uppemot 12 dagar efter ÄL är det möjligt med nidisblödning!
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~