Inlägg från: fraggla |Visa alla inlägg
  • fraggla

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Esa

Hoppet är det sista som överger människan

Stor kram fraggla

• fraggla

Esa

Stackars dig jag förstår att det måste vara många tankar som flyger i huvudet... jag har ju haft MA då blödde jag i mer än en vecka sammanlagt utan uppehåll.. tycker det ska vara konstigt att du fått MF då brukar man ju blöda ut allt när man väl börjat blöda inte lite hit och dit... kan ju vara så att du har en blödning i graviditeten som inte behöver vara missfall.. en kollega till mig hade som vanlig mens med mensvärk och allt dom första 3 månaderna in i grav. hon visste inte ens att hon var med barn idag är tjejen 14 år... hoppas verkligen att det löser sig för dig..

kram fraggla

• fraggla

Jiippii

Vi har lyckats ha sex 2 dagar i rad... jag och min sambo har ju haft lite problem med den biten så det känns superskönt hoppas det fortsätter fungera... tyvärr har jag inte ÄL förrens till helgen så jag är lite orolig att allt ska strula till sig och det inte funkar alls när det väl ska funka... fast jag hoppas trenden håller i sig för oss

• fraggla

Hmm när det behövs funka för att bli bebis kanske det ska stå

• fraggla

Joonanna

Tackar tackar .. hoppas jag med.. och att vi alla plussar snaaaaaaaaaart

• fraggla

Bebis igen

Tackar Jag håller alla mina tummar att vi lyckas denna månad.. fast det tråkiga är att jag har en känsla av att detta är en av mina ÄL fria månader (man har ju bara i genomsnitt ÄL 10 månader om året) och då hjälper ju inte att vårt sexliv fungerar igen inte ur bebissynpunkt i alla fall...
    Jaja om ett par alldeles för låååååånga veckor får vi veta...

kram fraggla

• fraggla

Jag har alltid bara stegring på ÄL test en dag... en del har kortare stegring än andra det är normalt... hm frågade min svärmor som är barnmorska om detta...det ska inte påverka chanserna att bli gravid men det gäller att man testar på samma tid annars kan man ju missa stegringen eftersom den är kort..

kram fraggla

• fraggla

Japp man ska nog inte hetsa upp sig för mycket man hinner nog mer än man tror Fast det är ju inte så lätt alla gånger ..
    Ägget släpper mellan 12-48 timmar efter det är olika har för mig att ägget släpper fortare om man har kort stegring men jag är inte alls säker på det.. sen lever ägget i 24 timmar..
    Usch det är en hel vetenskap detta..
    Av alla varelser på denna jord är människan den minst fertila
    Men det är väl naturens sätt att hålla nere befolkningen kan jag tänka mig..

kram fraggla

• fraggla

Almafa och miniluvan

Tack för att ni tänkt på mig jag tänker på er oxå nu ska det plussas

Jag har däremot slutat med allt vad ÄLtester heter orkar inte med den "stressen" jag har fått utslag på dag 16 varje gång jag testat så jag vet ung. när jag har den sen känns det oxå jag får som håll i sidan när ajg har ÄL...

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

Japp jag känner av ÄL rätt väl fast ibland önskar jag att jag inte gjorde det blir ju så himlans stressad av det då vet man ju att det måste mysas det kan ju i och för sig vara bra .. men jag skulle vilja ha ett någerlunda fungerande sexliv då kan man ju ha sex varannan eller var tredje dag då skulle man ju slippa fundera =-D

Jag håller tummarna för allt dom håller att det ska gå vägen nu för oss båda...

kram fraggla

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~