~~~~ BIM V. 43 ~~~~
Dumma mina smileys fungerar ju inte testar igen
Dumma mina smileys fungerar ju inte testar igen
yes nu funkade det
Yeessss!!!!
Igår hade jag Äl inga tester behövs för mig längre jag känner av det så hemskt... pluss att nu har vi äntligen blivit av med våra problem vi hade tidigare hoppas bara det håller i sig...
Så nu bäörjar den lååååååånga väntan...
kram fraggla
Miniluvan och Boolli
Tack för att ni hejjar på mig det värmer.. jag hejjar som attans på er oxå
Jag väntar oxå med att skriva symptomlista jag hade ju ÄL antingen i Lördags eller igår så det är lite tidigt...
kram fraggla
Godmaorgon alla jag e uppe med tuppen idag..
Kan inte skriva in mig i symptomlistan för jag har INGA symptom alls.. hm konsktigt jag som brukar känna allt som går att känna.. kanske en bra grej vem vet...
Håller alla tummar nu för er vars BIM är på gång..
kram fraggla
Bebis igen
Och jag håller tummarna för dig oxå..
och alla andra oxå såklart.. hoppas du har rätt för jag har fått för mig att jag har en ÄLfri månad jag som alltid brukar ha ömma bröst från ÄL fram till BIM .. nu nada känner inget...
kram fraggla
Jag har fortfarande inga symptom alls så jag har säkert haft en sån där otrevlig Äl fri månad.. suck och vi som prickade in ÄL så bra denna gång...
Jag har varit gravid 2 gånger och den senaste gången som slutade i MA kände jag när ägget fäste precis 7 dagar efter ÄL... fick som ett getinstick i livmodern på vänster sida blev jätteyr mådde illa kände mig inte alls bra fick t.o.m åka hem från jobbet.. så jag letar efter dom symptomen men inte känt det och mycket riktigt mensen har alltid kommit så den dag jag känner det igen så är jag ganska övertygad att det blitt något och som sagt inga sådana känslor än så jag är rätt övertygad att mensen kommer i slutet på nästa vecka
kram fraggla
Jaha nu börjar mina pms symptom komma igång.. ömma bröst (är ett pms symptom för mig) vita flytningar , och jäkligt irriterad..
Vi testade inte med ÄL test denna månad pga att jag alltid fått positivt resultat på samma dag i flera månader men nu skulle det inte förvåna mig om ÄL flyttat på sig så vi missat
..
Suck!!!!!!!!
Håller tummarna att dom första plussen börjar trilla in snart..
kram fraggla
Japp det är så dumt att symptomen ska vara så lika det ända man ska göra är nog att invänta mens och inte hänga upp sig på symptom men det gör man ju inte direkt...
kram fraggla
Du har så rätt... innan vi plussade i nov förra året så var jag inte ens registrerad här på FL och jag funderade inte nämnvärt på symptom och liknande men nu sitter man här för jämnan haha man kanske skulle gå på FL avvänjning