Inlägg från: Lillkurre |Visa alla inlägg
  • Lillkurre

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Uppdaterar

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna, PreciousDivine (5)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna(7)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 45

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre

INTE GRAVID (10): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99

• Lillkurre

Stackars dej marengski! Tantjäkel!! Tvi tvi tvi!

• Lillkurre

Jag har lite svårt att skilja marengski o goshheidi (alltså namnen). Sorry! Ovanstående var ju riktat till goshheidi. Men det gäller ju faktiskt för marengski oxå. Kram till er båda iallafall!!

• Lillkurre

Kära Fru HH: kan bara meddela att ja tror att din mens är sajko pga att du ammar. Min cykel blev inte regelbunden förren jag slutade amma helt.

Kram från en lycklig men vettskrämd lillkurre!

Fru HH skrev 2007-10-24 21:04:27 följande:

HEEEJ!! Jodå, surt med mens men det är ingen fara med mig. Det är är/var bara andra försöket för oss så jag ska inte klaga. Men det är ju lite oroväckande att mesen kommer för TIDIGT tror det bara är kroppen som håller på o ställer in sig, jag ammar ju lite fort. så det kan ju rubba cykeln. Tror på en fin o regelbunden cykel nu o sen ett fint + i januari eller så Men för din del håller jag tummarna för ett + i morgon bitti. *hoppas hoppas* Kikar in kring 08 har du testat då? KRAM
  • Lillkurre

Jag tror jag hade ett supertidigt missfall i typ v.5. Jag testade svagt positivt på kvällen o skulle åka o köpa ett till gravtest som jag skulle ta på morron efter för att vara säker. På väg till affären fick jag mens!! Måste ha varit ett missfall. Jag blödde mycket men det gör jag jämt, men grejen var att blödningen lixom tog om efter sex dagar. Skitkonstigt, men nu är jag ju nervis att samma sak ska hända igen. Suck!! Jag har ju testat en o en halv vecka tidigare den här ggn.

• Lillkurre

Det var i juli och vi hade inte ens försökt att skaffa barn då. Denna ggn är det dock vårt andra försök.

• Lillkurre

Grattis Skruttis!! Testa imorronbitti istället så syns det nog starkare. Själv har jag köpt ett till test som ja ska ta på söndagmorron. Vill bara se att jag fått ett starkare plus o att det inte blitt svagare. Är så orolig för missfall. Jag är ju på BIM-1 idag

Babyontheway!! Grattis till dej oxå, men stod det inte att din BIM är 5/11? O du testade nu på kvällen? Då måste du verkligen vara höghormonare eller tänker jag fel. Såg att du är från Arboga. Kul. ja sitter hos mina föräldrar i grannbyn Valskog!

Grattis till plussen alla!! Det bara ramlar in nu ju!!

• Lillkurre

Tjena: Ja jobbar på bank. Tyvärr påden banken som har öppet till 18.00 varje kväll. Suck! Tacka vettja när banken stängde tre. Hihihi! Inga helgen än så länge, men det blir säkert så småningom. Vad jobbar du med då? Synn att käringa kom!

MomOfSweden skrev 2007-10-25 08:49:02 följande:
    GRATTIS lillkurre va jobbar du med ? låter som vi jobbar med samma iomed tider o helger ja alltid oroar man sig för nåt kram
  • Lillkurre

Alltså ursäkta min stavning!!!!

• Lillkurre

Hahaha! Vaddå fel?? Jag kommer från Valskog, men har inte bott här på 15 år.

• Lillkurre

Guuu så trist Skruttis11!! Ja blir ju nervös, gjorde oxå med preg. Tänk om det var falskt? Ska testa imorron med cb. Då är ja BIM+1

Fraggla! Håller tummarna! Ge inte upp!

Jag har redan berättat för mina föräldrar. Vi bor en bit ifrån varandra o ja hade tänkt att hålla mej, men inte gick det, eftersom jag inte träffar dom så ofta. Gjorde en ganska kul grej....min lilla kille 15 månader fick sätta på sej en t-shirt som det stod "jag ska bli storebror på". Det tog 45 minuter innan de såg det!! Pappa sa: Men ska han ha en tröja till på sej??? Det som är så varmt. Hihihi!! Mamma började gråta o ja oxå försåss! Ingen mens i sikte o nu döööör ja om ja inte plussar imorron.

• Lillkurre

Hej igen! Testomanen här!! Testade med CB imorse (jag älskar tydligen att bränna pengar på gravtest) o det visade starkt plus på BIM +1. Skönt, jag är verkligen gravid. Nu vill jag bara att sju veckor ska gå fort så man kan pusta ut liiiite.

Ja kommer hänga kvar här o kolla hur det går för alla. Åsså hoppar jag över till tråden Lirre rekommenderade.

Kramar o lycka till till alla!!!

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~