Inlägg från: Bebis igen |Visa alla inlägg
  • Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Testade med CB nu på dan...... minus! Så det är väl kroppen som blajar igen!!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen
    Fru SEDH skrev 2007-10-23 12:44:32 följande:
    Bebis igen: NEEEEEEEEEEJ så trist! Jag som verkligen trodde att det skulle kunde bli plus för dig idag! Men än lever hoppet-du har väl inte BIM än?Kram
    Enligt den korta cykeln är jag på BIM+1.....men den längsta cykeln är det BIM-1 så det är ju inga bra odds! Det enda hopp jag har kvar är att mensen inte dyker upp och att menvärken fortsätter....
  • Bebis igen

Lillkurre: Åh vad jag känner igen mig i det där! Du är nog precis som mig

Zezziz: Jag hr oxå haft 2 MF, skönt när man bearbetat det o änrligen törs börja försöka igen. Håller tummar för dig!!

Kramar till alla känner att tant-fan e på väg, nya tag nästa månad!!!

Själv har jag känt att tant-fan vart på väg läääänge..... är på BIM +2, ingen mens. Gjorde ett nytt test i morse.... o tror att jag såg ett streck där, men det känns som jag inbillar mig så jag vågar inte hoppas nåt än! Tror att det dök upp efter de 5 magiska minuterna dessuotm, väckte maken som fick titta med trötta ögon....han tyckte nog att han såg ett till streck MEN, jag tar inte ut nåt alls än...många har fått fel utslag med Mirres tester så jag försöker ta det med en nypa salt.

Mensen är INTE här än så länge...o det är ju riktigt bra! Brösten är blå-ådriga som tusan o så e jag dödstrött..... så hoppet har väl inte lämnat mig än!!

• Bebis igen
    kokoskorven skrev 2007-10-24 07:55:17 följande:
    Hej på er!Har inte varit vidare aktiv i den här tråden, men ligger ju på listan så jag kanske ska avge en liten rapport iaf! Har BIM idag - eller jag tror det iaf. Min cykel har varierat mellan 24-28 dagar sista tiden - idag är jag på dag 29! Har haft mensvärk till och från i tre dagar nu och väntar bara på att mensen ska dyka upp - men hoppas att hon inte gör det.... Är trött och springer på toa som en tok - symtom??? Tveksamt - men hoppas !
    Det där låter ju mycket bra tycker jag!!!
  • Bebis igen
    kokoskorven skrev 2007-10-24 09:04:35 följande:
    Men tyvärr känns det mer och mer som om mensen är på väg. Känner igen värken i svanken . F***n!!
    Jag har oxå så....hela tiden ...men ingen mens dyker upp!! Helmysko!!!
  • Bebis igen
    kokoskorven skrev 2007-10-24 09:10:18 följande:
    Det är ju såååå jobbigt!! Jag brukar ha korta cyklar - är på dag 29 idag och så det är långt för att var jag. Men kroppen gillar väl att jäklas med mig förstås !
    Jag har oxå korta cykler..... typ 25-26 dagar...o nu är jag på dag 28 idag, fattar ingenting!! Fick ett svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagt streck idag som jag inte ens ser som giltigt!! SNARK...får fortsätta testa.... tills tanten kommer !!!
  • Bebis igen
    skruttis11 skrev 2007-10-24 09:28:56 följande:
    gomorgon tjejer! här är det tvådagar kvar till Bim å jag har kopiöst mkt vita flytningar å är trött som en gnu men inte en känning på mensen hoppas innerligen på ett + har hålly på nu sen april *suck*Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande: När har du BIM?
    Hade BIM i förrgår Men har en jätte-oregelbunden mens...allt från 24 - 29 dagar emellan....så det är ju lite svårt o säga. Är på dag 28 idag....
  • Bebis igen

Hallooo.... nu ska jag snart hem på lunchen o testa med nya tester igen! Detta är skitajobbit!!!

yellow skrev 2007-10-24 09:38:06 följande:
    bebis igen:: jag har oxå fått en svagt svagt som man bara ser i rätt i rätt ljus..sååå drygt...får vänta och testa igen om några dar..har bim imorgon!
    HÅLLER EN MASSA TUMMAR IMORN!!!
    skruttis11 skrev 2007-10-24 09:40:48 följande:
    aaaa okaj samma som för mig da mens freda -sönda skitkul notmen nu har har jag beställt gravtest Bebis igen skrev 2007-10-24 09:38:09 följande:
    Då blire testa imorn va????
    fraggla skrev 2007-10-24 09:52:02 följande:
    Bebis igen AHAHAHAHAA ingen mens ännu och svaga streck Jag tror på dom där svaga sträcken jag ... Boolli Nä man kanske inte ska ropa hej ännu..men jag känner mig väldigt pmsig (haha roligt ord) och inte ett dugg gravid....kram fraggla
    Du e go du hjärtat......tack för att du hoppas på mig gumman!! Läste om dina ev spottings som kanske är på intågande....men du vet väl att vita flytningar är ett gravsymtom va?? Jag hoppas fortfarande jag ändå!!!
    Pumafox skrev 2007-10-24 10:14:58 följande:
    Kikar in och kollar hur det går för alla Min mens kom igår, som ett brev på posten efter spottings.Med sonen tog det tre försök att bli gravida.Denna gången fick vi ett plus på andra försöket, som slutade i ett tidigt MF, och sen upphåll i två månader, och nu blev det mens på tredje försöket. Sammanlagt är det 7 månader, varav 5 som vi försökt aktivt.Min menscykel blir bara kortare och kortare. 31, 30, 29, 28, 27 och nu 26 dagar...var ska detta sluta, ngn som varit med om liknande???
    Trist med din mens...... Min cykel har blivit kortare oxå...o framför allt oregelbunden, allt efter mina 2 MF
    Myran81 skrev 2007-10-24 10:49:53 följande:
    Oj men hoppas då att du är gravid, vilket test använde du?Bebis igen skrev 2007-10-24 09:15:11 följande:
    Mirres tidiga!!
  • Bebis igen
    Myran81 skrev 2007-10-24 11:26:26 följande:
    Tack och lycka. Jag försöker få tag på min sambo men han svarar inte Måste ju säga att han får skynda sig hem från jobbet då jag har något att berätta.Hmm har en liten fråga, jag var så kissnödig så jag råkade kissa så hårt och mycket så det kom även högre upp på stickan och hamnade i gropen där som resultatet visas, kan det påverka?Ha man är ju alltod rädd att det visar fel.
    Men va???????????????????????????????????????? Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee va roligt!!! GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS!!!!!!

Åh vad glad jag blev nu!!!!

Vad härligt, massor med kramar!!!
  • Bebis igen

Skriv in här Myran!!!

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89, bebis igen, Jooonanna (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, lillstrumpa99, Ankeninni, jessi32 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre, Fru SEDH (6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna, marengski(8)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre ,yellow(9)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 59 x 0,2= 11,8 st

Antal kvar på listan: 47
    GRAVIDA(3):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH

INTE GRAVID (9): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Myran81, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar... BIM -6 Molvärk i tjejmagen från och till. Hela underredet känns "tjockt" som om det skulle ha blitt blodfyllt (måste kolla färgen, efter gårdagens heta ämne ) Känslosam, lätt irriterad...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: GOSHHEIDI: (4 dagar kvar till BIM) sover oroligt. Kände mig lite illamående efter dagens kaffepaus på jobbet. Brösten lite större än normalt, ont i korsryggen, luft i magen :/

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. öm o svullen längst ner i magen, hård om man trycker lite lätt. känns som ett tryck hela tiden. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

ZEZZIZ: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet. Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet
    BIM/FUM -4: Har fortfarande ömma bröst och molvärk. Kan inte sova riktigt bra på natten och idag har jag mått illa. Började efter middagen.

LOLLO1977: Illamående sen i fre mer eller mindre hela tiden, ont i brösten,ont iryggen. Förra mån var de teecken på men nu får man hoppas på grav.... he he

FRU SEDH: Rosa blödning 5-6 dagar efter ÄL, febertopp & konstig förkylning, mensvärk i mage och svank, ändrat luktsinne (oerhört bra!), flytningar, munsår, mycket lätt till gråt (började gråta hysteriskt på en jobbrepresentation i förra veckan

Jessi32>
    Molande värk i nedre delen av magen, ådriga bröst..(brukar ha detta två-tre dagar innan mens...)

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~