Inlägg från: fraggla |Visa alla inlägg
  • fraggla

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Grattis Lejonsjäl

• fraggla

Bebis igen..

Nää vilken otursdag... inte skoj att få böter

Men du ingen mens för dig än så länge altso hehe.. jag tror det inte kommer någon
    Håller alla tummar och tår

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

Jag tror ändå på positiva resultat för dig denna månad skulle bli såååå superglad för din skull

Jag känner mig som att mensen kommer som vanligt denna månad inga gravsymptom alls .. suck!!
    Händer det inget för mig så blir det till att ta kontakt om utredning i februari.. suck jag har ingen lust att det ska behövas men vad kan man göra

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

Tack för uppmuntran den värmer... min kära syster har svårt för att få barn har gått igenom en ivf medans min mor blir gravid bara man tittar på henne min lillebror är P-piller barn... jag verkar ligga någonstans mitt emellan...

kram fraggla

• fraggla

Massor med styrkekramar till dig Pepparkakan

• fraggla

Bebis igen

YESSS jag tror du är graviiid man kan ha som kraftig mensvärk när man är gravid det hade jag trodde defenitivt att mensen skulle komma... man har sådan värk för att livmodern börjar ju växa och töja ut sig direkt...

kram fraggla

• fraggla

Jag testar definitivt inte före BIM .. det är så få som plussar innan och jag orkar inte mer fler negativa har haft alldeles för många...

Håller alla tummar för er som ska testa i dagarna..

kram fraggla

• fraggla

Grattis till alla pluss

Bebis igen

Du kan inte vara annat än gravid

NU får du allt hålla dig och inte springa på toa ..

kram fraggla

• fraggla

Bebis igan

Japp jag tror absolut att din mens inte kommer på minst 9 månader..

Jag har pms så det räcker och blir över så här kommer mensen till helgen är helt övertygad.. men men det är bara att gilla läget...

När ska du testa igen????

kram fraggla

• fraggla

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ bebis igen jag som tänkt och hållt tummarna för dig hela dagen .. fast man ska inte ropa Hej Tant förrens hon dykt upp

Styrkekramar till er som fått mens här är snart en till är helt säker ...

kram fraggla

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~