Inlägg från: Bebis igen |Visa alla inlägg
  • Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Hann inte testa....fick ljutsa min man till tatueraren först---- GRRR....aja.... jag testar imorn bitti om inte mensen dyker upp! Nu är hon faktiskt 2 dagar sen!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen

Fan vad jag skriver illa! SKJUTSA...skulle det stå!

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-24 12:36:16 följande:
    Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke kram fraggla
    Gumman...jag har en kompis som har haft en sån känsla i hela sitt liv....jag tror att det speglar nån slags rädsla för att inte kunna få barn, inte att det kommer vara så! Min kompis är gravid i v. 26 nu!!

Inte tänka så hjärtat..... det kommer att bli din tur gumman!!!
  • Bebis igen

Min kropp och min mens blajja med mig återigen..... aja, det är okej, fick tokmens igår....det känns helt ok, bättre o veta än att bara ha en sen mens o inget plus på stickan. Detta var vårt första ordentliga försök så jag ska inte klaga! Nu blire till o juffsa varannan dag till nästa BIM, mannen är överlycklig!

BIM v 43
    Måndag 22/10: annlund, Cindy89,  Jooonanna, PreciousDivine (4)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)

Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna(7)

Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st

Antal kvar på listan: 44

GRAVIDA(5):
    JagL8
    Lejonsjäl
    Fru SEDH
    Myran81
    Lirre
    Lillkurre

INTE GRAVID (11): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen,

• Bebis igen

Var har vi nästa BIM lista nån????

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-26 10:00:50 följande:
    YellowSUPERGRATTIS Och supergrattis till er andra som plussat Mina spottings jag alltid får några dagar innan mens har inte dykt upp men min BIM är inte förrens på söndag och det känns som att mensen ska komma så jag tar inga glädjeskutt än så länge..kram fraggla
    Håller tummar gumman!!!!
  • Bebis igen

Smyg! Grattis grattis...o du som gett upp så många gånger... Åh va härligt!

(¯`°*.¸ ? Bebis Igen.........? ¸.*°´¯)
  • Bebis igen

Fraggla! Hjärtat... Vad ledsen jag blir! Men än är de väl inte helt kört? Å jag vill inte att du försvinner vännen... Krama om! Grattis ni andra som fått plus!

• Bebis igen

Grattis...gud va många som plussat! Fraggla... Hjärtat! Har du testat igen? Gud va jag håller tummar! Kramar till dig

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-29 08:28:14 följande:
    Björnbäret Härligt det måste kännas jag tror absolut du kan lita på testen Jag är ju bara på BIM +1 så jag misstänker att jag nojjar så mycket att mensen dröjer tankens kraft är ju stark...Det som gör att jag inte tror att jag är gravid är att förra gången jag var gravid så plussade jag på BIM-1 men det gjorde jag ju inte nu... suck dumma mens är jag inte gravid så kan du gärna komma nu kram fraggla
    Hjärtsingen!!!

Du har inte testat igen då????
  • Bebis igen

MEN SHIT vilket plussande det vart i denna tråd!!! WOW....grattis alla!!!

• Bebis igen

SKRUTTIS, kramar om!!!

Fraggla: Hur går det gumman??? Fortfarande ingen mens eller???? Håller tummarna!!

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-30 08:05:07 följande:
    Bebis igenJo som sagt visst faaaan började den dyka upp igår kväll över BIM dagen ska man tydligen börja vara oxå... inte nog med att jag aldrig verkar bli gravid igen nu ska mensen börja strula oxå......kram fraggla
    Men gumman då?!?!?! Inte ge upp nu hjärtat...... gör inte det, det blir er tur oxå jag lovar!! Massor med kramar till dig!
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-30 12:16:48 följande:
    AAARGHH jag blir tokig jag har ju småblödigt (väldigt lite) sen igår kväll men inte ett skit sen i morse.. DUMMA MENS!!!! va håller den på med man blir ju orolig... ska nog kontakta gyn och se om dom kanske kan göra mig klokare på vad som händer i min kropp... nu känner jag att mensen helst får komma ordentligt så att man åtminnstone kan känna att allt står rätt till..kram fraggla
    Men va tusan då?!?!?!

Har du testat igen gumman?? Ska inte ge dig nåra falksa förhoppningar men det verkar ju helt klart skumt det där!

Kramar
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-30 13:06:05 följande:
    Bebis igenNope jag har inte testat igen.. jag har ju haft en sån otrolig mensvärk men nu är den puts väck min mage är stoooor som en ballong och jag ser ut som jag är i 7 månaden eller nått.. sen känns magen som sårig gör ont när jag trycker på den..Men jag tror att det bara är mensen som inte riktigt vill hoppa igång.. sen blir man ju lite orolig att det är ett tidigt missfall på gång eller ett x.. jag har ont i midjehöjd sen är jag mer svullen där än i nedre delen av magen.. skumt men det kan ju som sagt vara mensen eftersom man samlar på sig vätska då..kommer inte mensen igång så får jag nog kontakta gyn.. usch det är jobbigt detta...kram fraggla
    Hur går det för dig gumman? Fått igång nån mens??
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-31 08:18:34 följande:
    Min mens är superkonstig.. inte nog med att den är sen jag har extremt liite i alla fall än så länge.. Blödde pyttelite i går förmiddag sen INGENTING... nu blöder jag pyttelite igen...Jag hoppas faktiskt att det är mensen för inte vill jag vara gravid och blöda orkar defenitivt inte med mer missfall...Jag hoppas den kommer igång ordentligt idag...kram fraggla
    Hjärtat då! Neee...inte ska du få MF igen heller! Man kan ju faktiskt småblöda lite i graviditeten.....

Kramar
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-31 11:42:35 följande:
    Jag börjar misstänka att jag nu fått mina vanliga spottings innan mensen bara att dom förskjutits eftersom mensen oxå är senare än vanligt blöder lite mer nu även om det bara är rosa/blodblandande flytningar... hm hur ska man räkna ut nästa BIM dag?? suck varför kan inte mensen vara som vanligt...kram fraggla
    Hm Dumma jäkla tant så den håller på i så fall!!

Ja, du får nog räkna från när blödningen sätter igång ordentlige väl?!
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-31 16:15:04 följande:
    Nu har nog äntligen mensen kommit igång.. känns faktiskt skönt jag var ju lite orolig för missfall men jag har nu bestämt mig för att inte testa oavsett så tänker jag se det som en tidig mens.. sen kan jag nog inte hålla mig så det blir nog en till BIM lista i alla fall.. jag hade ju egentligen tänkt att lägga ner ett tag men jag tycker så mycket om stödet man får här... det lyfter upp en ur "träsket"..kram fraggla
    Skönt gumman!!!

Vilken vecka är du i BIM-listan??

Klart du ska vara kvar! Jag skulle ju bli ledsen om du inte hängde på!!!! Kramar
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~