~~~~ BIM V. 43 ~~~~
Hann inte testa....fick ljutsa min man till tatueraren först---- GRRR....aja.... jag testar imorn bitti om inte mensen dyker upp! Nu är hon faktiskt 2 dagar sen!
Hann inte testa....fick ljutsa min man till tatueraren först---- GRRR....aja.... jag testar imorn bitti om inte mensen dyker upp! Nu är hon faktiskt 2 dagar sen!
Fan vad jag skriver illa! SKJUTSA...skulle det stå!
Min kropp och min mens blajja med mig återigen..... aja, det är okej, fick tokmens igår....det känns helt ok, bättre o veta än att bara ha en sen mens o inget plus på stickan. Detta var vårt första ordentliga försök så jag ska inte klaga! Nu blire till o juffsa varannan dag till nästa BIM, mannen är överlycklig!
BIM v 43
Måndag 22/10: annlund, Cindy89, Jooonanna, PreciousDivine (4)
Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Vildhallon (6)
Onsdag 24/10: FiaFlorist, Ankeninni, jessi32, Joss79 nr 2 (4)
Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Litenbebbe08, två blir tre,yellow(6)
Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Astrud, almafa, creampuff, 79Anna(7)
Lördag 27/10: Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7)
Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)
Antal som borde bli gravida: 60 x 0,2= 12 st
Antal kvar på listan: 44
GRAVIDA(5):
JagL8
Lejonsjäl
Fru SEDH
Myran81
Lirre
Lillkurre
INTE GRAVID (11): hysteria, MomOfSweden, tomcar1, Fru HH, Pepparkakan06, Pumafox, Greatmother, Humlan2, marengski, lillstrumpa99, goshheidi, bebis igen,
Var har vi nästa BIM lista nån????
Smyg! Grattis grattis...o du som gett upp så många gånger... Åh va härligt!
Fraggla! Hjärtat... Vad ledsen jag blir! Men än är de väl inte helt kört? Å jag vill inte att du försvinner vännen... Krama om! Grattis ni andra som fått plus!
Grattis...gud va många som plussat! Fraggla... Hjärtat! Har du testat igen? Gud va jag håller tummar! Kramar till dig
MEN SHIT vilket plussande det vart i denna tråd!!! WOW....grattis alla!!!
SKRUTTIS, kramar om!!!
Fraggla: Hur går det gumman??? Fortfarande ingen mens eller???? Håller tummarna!! ![]()