Inlägg från: fraggla |Visa alla inlägg
  • fraggla

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Bebis igen

AHAHAHAHAA ingen mens ännu och svaga streck Jag tror på dom där svaga sträcken jag ...

Boolli

Nä man kanske inte ska ropa hej ännu..men jag känner mig väldigt pmsig (haha roligt ord) och inte ett dugg gravid....

kram fraggla

• fraggla

Lillstrumpa och Pumafox..

Här har ni en till.. jag är nu helt inställd på mens.. idag är det dag 25 i min cykel då får jag alltid vita flytningar som övergår i spottings sen mens ... och mycket riktigt idag kom dom där jäklans vita flytningarna...
    Vi går då in på 9 försöket efter MA... ska man inte räkna med det så har vi försökt i över ett år....

Vi får kämpa på någon gång måste det bli våran tur...

kram fraggla

• fraggla

Stort grattis Myran

Bebis igen

Jo jag vet men jag är tveksam om vita flytningar är gravsymptom för mig jag får dom alltid innan mens men när jag blev gravid så hade jag inga flytningar alls...

Jag håller tummarna nu här på lunchen

• fraggla

Heja Bebis igen Nu ska du se att det blir pluss imorgon..

Jag kom och tänka på en sak idag jag kom ihåg att jag alltid haft en känsla ända sen jag var ung att jag kommer inte få några barn ibland har den där känslan kommit fram genom åren även innan jag planerade barn... usch tänk om jag har rätt det kanske är så.. hemska tanke

kram fraggla

• fraggla

Jag hoppas verkligen ni har rätt.. fattar ibland inte varför jag har känt så.. konstigt det där... kom ihåg när min lillebror fick barn för snart 5 år sen då var jag singel och lycklig över det.. hade inga bebistankar alls.. men när dom berättade att dom var gravida fick jag den där känslan och började böla (inte framför dom alltså)...

kram fraggla

• fraggla

Ja varför känner man så... vad dum man är egentligen jag har ju varit gravid men inte fått behålla barnet.. dog ju i v.8 det är 9 månader sen och inget + på stickan... sen är man ju inte purung jag fyller 33 år nu i november..

Jag håller tummarna för dig hoppas det blir pluss om 6 dagar

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

NÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJEEEEEE du skulle ju vara gravid det hade vi ju bestämt .. tråkigt det där med att du fick ett spökstreck då får man ju upp förhoppningarna... men du har i alla fall en glad karl..det är inte illa ...

Tack alla för uppmuntrande ord..
    Jag ska försöka sluta tänka så .. det är klart vi alla plussar en vacker dag..

kram fraggla

• fraggla

Jag var hos en person när jag bodde i visby som har förmågan att se vad man varit i tidigare liv pluss att hon ser om man tex har en skyddsängel sen läste hon av auror och dyligt .. jag var skeptisk innan men människan som jag aldrig träffat förut kunde av att läsa av min aura berätta exakt vem jag var hur jag tänkte och upplevde saker hon sa bla till mig att hon kände att jag har en svår relation till min far och det har jag och alltid haft.. hon sa då bla att hon kunde se mig gnugga näsa med ett litet barn men att jag hade många hinder att ta mig över innan jag var där.. det läskiga är att jag har haft många vändningar och tuffa tider i mitt liv sen dess... hoppas hon har rätt och att det lilla barnet är mitt egna....

Jag har nämligen inte fått mina spottings ännu som jag alltid har dagarna innan mens så kanske kanske.. men jag är helt inställd på mens så vi får se...

kram fraggla

• fraggla

Yellow

SUPERGRATTIS

Och supergrattis till er andra som plussat

Mina spottings jag alltid får några dagar innan mens har inte dykt upp men min BIM är inte förrens på söndag och det känns som att mensen ska komma så jag tar inga glädjeskutt än så länge..

kram fraggla

• fraggla

Jag är skeptiskt kollade i min kalender nu i augusti hade jag inte mina spottings men mensen kom minsann på dag 30 i alla fall...

Grattis smyg och julias mamma

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~