Inlägg från: fraggla |Visa alla inlägg
  • fraggla

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Godmorgon

Här sitter jag och deppar som fasiken på jobbet..
    Dum som jag var så testade jag i morse på BIM - 1.. och självklart så har jag slängt 79 spänn i sjön för MINUS vart det här.. inte förvånad varför skulle jag få pluss ..
    Nu ger jag upp alla BIM listor och ska försöka ta en paus från familjeliv men det lär bli svårt så fort man har deppat färdigt över mensen så brukar jag allt kika in här igen...

Kramar i massor till er som plussat

kram fraggla

• fraggla

Tack babyontheway och supergrattis till ditt pluss

Som du märker kan jag inte slita mig härifrån.. sitter med mensvärk men än har det inte satt igång om det nu ska envisas med att visa minus på testet så kan väl skitmensen komma igång..

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

Haha vill bara börja med att säga att jag höll på att skriva Benis igen

Tack för all omtanke men jag tror nog att testet visade rätt när jag plussade förra gången så var det ett starkt pluss på BIM - 1 så jag har inga höga förhoppningar direkt..

kram fraggla

• fraggla

Tac för alla kramar jag slänger en massa kramar tebax..

Hmm jag har BIM idag ingen mens än så länge och jag som testat minus hallllåååååå om nu tantjäkeln ska komma så kom då... nää nu ska kroppen jävlas och den ska komma senare.. blää säger jag bara...

kram fraggla

• fraggla

Ska tillägga att jag är på dag 30 idag jag har aldrig fått mensen senare än på just dag 30 ... dumma kropp.. jaja dagen är inte slut ännu ..

• fraggla

Skruttis

Det dumma är att jag förra gången jag var gravid plussade på BIM - 1 så jag tror inte jag är låghormonare..

Det verkar som CB är dum bara visar minus jag håller på ditt preg jag jag testade ju igår med cb oxå

sen kan jag tillägga att jag har en massa vita flytningar och svag mensvärk...suck läste att om man inte har haft ÄL så kan mensen bli sen och sparsammare pluss mindre ont och jag har bara svag mensvärk inte så stark som jag brukar så jag lovar att det är där problemet ligger...

kram fraggla

• fraggla

Vi är tyvärr på försök nr 9 efter vårat MA vi fick i februari men det är över ett år sedan jag slutade med p-piller...

själva då??? inte lika länge hoppas jag ..

kram fraggla

• fraggla

Grattis till alla plussare

Jag blir tokig ingen mens ... jag hoppas mitt cb test oxå var minus för att jag testade för tidigt... suck kan inte mensen bara komma om den ska göra det blir ju TOKIG av detta...

kram fraggla

• fraggla

Bebis igen

Nope ingen mens ännu men jag vaknade nu med ganska kraftig mensvärk och känner att nu är det inte långt kvar tills tant röd kommer på besök....
    suck ger upp snart..

kram fraggla

• fraggla

Hej igen

Hm skumt detta jag har haft världens mensvärk nu på morgonen så jag tänkte nu kan jag lika gärna ta fram och använda mina o.b men nu när jag var på toa så var det inget men jag har fått som en gul flytning mina spottings är alltid rosa eller bruna... kan man ha som gula flytningar när man är gravid?? jag har aldrig haft det förrut ...

kram fraggla

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~