Vad kan man göra med barnets pärlplattor?
Min 3-åring älskar att bygga pärlplattor. Hittills har vi bara strykt dom och sen inte gjort något mera, men man måste väl kunna göra någonting annat med dom? Piffa till dom lite lixom
Min 3-åring älskar att bygga pärlplattor. Hittills har vi bara strykt dom och sen inte gjort något mera, men man måste väl kunna göra någonting annat med dom? Piffa till dom lite lixom
Sätt i ett snöre och häng upp i fönstren, på väggen, i julgranen etc. Sätt flera tillsammans på ett färgat papper i en ram och häng upp på väggen!
du kan sätta magneter bakom.
om de gör typ en ram så kan du klistra fast ett kort på de i den ramen...
limma på fiskelinaoch hänga upp i fönstret...
finns mycket man kan göra
jag gjorde egna snöstjärnor som jag hängde upp i julgranen och i ungarnas fönster till julen
Ge bort en del i julklapp - till mormor/morfar, farmor/farfar etc etc! Vad är väl roligare att få än något egenhändigt gjort av sitt barnbarn tex?
Ha dem som grytunderlägg!
Jag ska hänga upp 2 pärlplattor på sonens vägg (ja bara de strykta pärlorna) Ett J och ett hjärta som borde lysa i mörkret (är gjorda av sådana pärlor)
Dom funkar jättebra som tekoppsunderlägg!
Hänga i fönstret i bilen eller varför inte göra en mobil till någon liten bebis?
Tack tack för era tips!
Min dotter gjorde blommor av pärlorna. Sedan satte vi trådar med glaspärlor mellan blommorna. Det fick mormor/morfar och farmor/farar i julklapp förra året
Slänga?