• Miss Q

Tror du att Madeleine McCann lever?

Qui tacet consentire videtur
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tror du att Madeleine McCann lever?
  • ullies

Nej...tror föräldrarna gjort henne illa tyvärr. Sen ska man inte tro på allt som skrivs förvisso.

• Disela

Nej, tror hennes mamma mördat henne. Kanske av en olyckshändelse, kanske inte. Men i livet tror jag inte att hon är hur som helst.

(¯`°?.¸ ღ♥ Världens vackraste Amanda ♥ღ ¸.?°´¯)
  • mammutten81

jag tror mamman fick psykbryt och mördade henne.

• ciccielv

Nej tror hon är mördad för länge sedan av sina föräldrar.men tanken slog mig oxå att de kan ha sålt barnet.

familjen verkar konstig,de gör allt för att synas.tycker det är konstigt att de lämnar landet som deras barn "försvann"i.aldrig att jag skulle lämna ett land om vårat barn försvann utomlands!

jag tror de döljer sanningen...

Miss Q

kan bara hålla med!varför ska syskonen utsättas för all press och vara med på alla bilder.barnen verkar inte få sörja sitt förlorade syskon

• oOrosamarängerOo

Nej, och jag tror mamman ligger bakom.

• Pebbles82

Nej, tyvärr inte.
    Såg på Efterlyst igår där Leif GW Persson beklagade sig över hur dåligt man hade skött den utredningen. Han verkade iaf vara övertygad om att föräldrarna var inblandade

• Göteborg

Nej, tyvärr tror jag att hon är död

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • Mackan

Absolut! Det finns chans att hon lever. Självklart!!!

• Lindsey Egot the only one

Lever hon hoppas jag verkligen att hon har det bra men den sannolikheten är relativ liten då barn som kidnappas brukar falla offer för psykisk störda personer.

Jag tror inte att föräldrarna har gjort det.
    Då hade de inte slutat leta. Att de tvingades åka hem beror ju på att de varken har bostad eller arbete i Algarve. Man kan även göra de mest konstiga saker när man är i chock och vissa agerar rationellt och andra helt bisarrt. Det finns inga mallar hur man ska reagera vid en kris.

• CeeJay
    LindaEfraim skrev 2013-05-17 23:23:40 följande:
    Lever hon hoppas jag verkligen att hon har det bra men den sannolikheten är relativ liten då barn som kidnappas brukar falla offer för psykisk störda personer.

Då hade de inte slutat leta. Att de tvingades åka hem beror ju på att de varken har bostad eller arbete i Algarve. Man kan även göra de mest konstiga saker när man är i chock och vissa agerar rationellt och andra helt bisarrt. Det finns inga mallar hur man ska reagera vid en kris.

Håller med dig, jag tror inte heller föräldrarna är inblandade.
  • oOOo  oOOo
    LindaEfraim skrev 2013-05-17 23:23:40 följande:
    Då hade de inte slutat leta. 
    Hur tänker du här?

Om de inte gjort det borde de väl fortsätta leta. Om de gjort det själva vet de däremot att det inte lönar sig att leta och slutar givetvis eftersom det är jobbigt att spela teater. 

oOOo oOOo

Vilken tur att du säg mitt fel. Självklart ska de slutat leta om de var skyldiga.

• oOOo  oOOo
    LindaEfraim skrev 2013-05-19 18:57:04 följande:
    oOOo oOOo

Vilken tur att du säg mitt fel. Självklart ska de slutat leta om de var skyldiga.
    np {#emotions_dlg.flower}

Tänkte att du kanske hade någon djup kriminologisk insikt jag saknade

Kanske det man vet aldrig men då sitter den nog djupt rotad i det undermedvetna.

• Kevlarsjäl

Jag är rätt övertygad om att hon dog där på hotellrummet den där kvällen av en olyckshändelse (förmodligen för hög dos sömnmedel) och att föräldrarna sedan icensatte en "kidnappning" för att annars hade de förlorat sina tvillingar, sina karriärer, sina liv, osv. Är 99% säker på att föräldrarna är skyldiga, allting tyder på det och så gott som ingenting tyder på att det varit en inkräktare i rummet.

• Flash Gordon
    Kevlarsjäl skrev 2013-05-20 08:48:40 följande:
    Jag är rätt övertygad om att hon dog där på hotellrummet den där kvällen av en olyckshändelse (förmodligen för hög dos sömnmedel) och att föräldrarna sedan icensatte en "kidnappning" för att annars hade de förlorat sina tvillingar, sina karriärer, sina liv, osv. Är 99% säker på att föräldrarna är skyldiga, allting tyder på det och så gott som ingenting tyder på att det varit en inkräktare i rummet.

Den teorin nämner mina engelska jobbarkompisar också.

För att få vara ifred på kvällen på en trevlig restaurang så gav mamma doktor och pappa doktor sömnmedel till ungen.

Tyvärr råkade de överdosera och sedan döljer de vad de gjort.   
  • pippi3907

Det hela är väl glasklart! Vilka föräldrar lämnar sina barn 4 och 2 år obevakade på ett hotellrum med fönstret olåst på en semesterort? Det här är vad som hände, baserat på polisens bevis. Föräldrarna ville umgås ostört med sina vänner och kanske gav de henne något att sova på för att få vara ostörda ( De var ju läkare med tillgång till medicin).  Efter att pappan tittat till Madeleine träffade han en bekant utanför fönstret, kanske gick Madeleine upp för att kolla vem hennes pappa pratade med. Naturlig reaktion... För att se ut genom fönstret måste hon klättra upp på soffan placerad under fönstret och kanske lite "trött" ramlade hon och slog huvudet i fönsterkarmen och avled.  Bevis: 
    1. likhundar som markerat blod och lik i lägenheten samt parets bil  23 dagar efter hennes försvinnande.
    2. Parets ändrade flera ggr sitt vittnesmål från första förhöret
    3. INGA bevis för att hon blivit bortförd, inga fingeravtryck ingenting som styrker detta.
    4. Finns massor med bevis i portugisisk förundersökning
    Det var en tragisk olycka som orsakades av bristande tillsyn, hur skulle de kunna erkänna det? Obduktionen hade visat att de gett henne något att sova på, de lämnade små barn ensamma vilket garanterat gett dem något straff och förmodligen hade de mist vårdnaden om sina två barn. Dessutom har britterna spenderat 13 miljoner kronor för att hitta en flicka som varit död i tio år. Vi kan med säkerhet anta att de hellre dör än berättar sanningen och deras hemlighet svetsar dem samman för resten av livet. 

Svar på tråden Tror du att Madeleine McCann lever?