• Hallontårta

Bästa tid för Ullared/Gekås?

Hej!

Precis som rubriken lyder undrar jag om någon vet bästa tid för att åka till Ullared? Jag har fått för mig att det är bäst att åka mitt i veckan mitt i månaden, men så kanske alla andra också tänker?! Någon som vet hur det brukar vara?
    Det är inte så roligt att trängas, sist jag var där var det knökfullt med folk! Huvaligen ;>

• Svar på tråden Bästa tid för Ullared/Gekås?
  • kattengustav

Åk inte dit vid barnbidrag och inte vid löning. Jag var där fredagen den 7 september. Kom dit runt nio, var ju knappt nått folk alls, så någon vardag är nog att rekomendera i mitten av månaden eller i början.

• Cs mamma

Jag har varit där 6ggr tror jag... EN gång var det knöfullt och det var en fredag i slutet av oktober då var det kö in.

Annars har jag varit vardagar och lördagar, aldrig något problem. Sista två ggrna lördagar. Väljer men att åka nu september början av oktober spelar nog inte dag roll inte heller datum gällande lön eller liknande men juh närmare jul desto mer folk blir det och då spelar det ingen roll heller för folk tar ledigt.

Måndagar är den dag då minst bussresor går ner, men det är även den dag då butiken är mest utplockad tycker jag.

• Ina 67

Den bästa månaden att åka är januari och innan lön. Min mamma och syster var där den 23/1 i år och det var 2 bilar på hela parkeringen, de trodde att det var stängt.
    Annars är det nog en fördel att åka i mitten på veckan och någon vecka efter lön (många som inte har några pengar då).

En liten ängel till oss kom, gladde oss, men vände om
  • Hallontårta

Funderar på att åka i mitten av oktober.
    Har hört/sett flera som skrivit att det har varit utplockat då de varit där. Har de haft otur eller är det för att folk handlat massor under helgen? Vill ju inte åka dit en tisdag, så har de inte sådant jag är ute efter i affären. :>

• Hallontårta

Hahaha vilken lyx! De måste ha känt sig som prinsessor.

Bra tips! men vi "måste" dock åka innan december.

Ina 67 skrev 2007-09-27 10:38:06 följande:

Den bästa månaden att åka är januari och innan lön. Min mamma och syster var där den 23/1 i år och det var 2 bilar på hela parkeringen, de trodde att det var stängt.Annars är det nog en fördel att åka i mitten på veckan och någon vecka efter lön (många som inte har några pengar då).
  • Micki

Jag ska åka till ullared i oktober,tänker åka några dagar innan barnbidraget kommer. Hoppas det inte är alltför mycket folk!

• Mysgumman

Vi åkte ditt mellan början av en månd och mitten och de va faktsi jätte bra för de va knappt inga folk alls då va vi uppe ändå en lördag .

• Hallontårta

Det låter bra, jag har alltid trott att det är jättemycket folk varje helg!

Mysgumman skrev 2007-09-27 10:52:30 följande:
    Vi åkte ditt mellan början av en månd och mitten och de va faktsi jätte bra för de va knappt inga folk alls då va vi uppe ändå en lördag .
  • Mysgumman

ja men tror det va mkt att folk inte hade pengar just då bara för det va i början av måndern .

Svar på tråden Bästa tid för Ullared/Gekås?