Ni med svart klinkergolv...
... i era badrum eller i något annat rum. Syns smuts mycket där??? Har planer på att lägga ett i vårt badrum och vill inte att det syns så mycket som det gör på vårt vit/grå vi har idag.
... i era badrum eller i något annat rum. Syns smuts mycket där??? Har planer på att lägga ett i vårt badrum och vill inte att det syns så mycket som det gör på vårt vit/grå vi har idag.
har svart klinker i badrummet. Visst syns det en del (men det är ju snyggt!). Jag går över golvet med trasa varje dag - har lite sköljmedel i vattnet, låter skumt men det är dammavstötande.
På helt svart klinker syns smutsen väldigt snabbt och tydligt, det gäller att hålla efter det nästan dagligen. Men det är bara så snyggt, nu till vårt badrum har vi valt mörktgrått golv, det ska inte bli lika tydligt på det.
Vi har svart golv i badrummet, plattorna heter High Tech Nero, men de upplevs som mer mörkt antracitgrå än svarta och Ja, damm och smuts syns väldigt väl. Jag dammsuger nästintill dagligen. Jag brukar trösta mig med att dammet finns ju där vare sig det syns eller ej och då är det ju bättre att det syns - för då kan man ju ta bort det.
Ska prova tipset med sköljmedel i vattnet :)
Hmm, kanske får ta och tänka om vad gäller golvet då? Har idag ett golv där allt syns dirket och det gör mig tokig...
minsta lilla skit syns tyvärr.
Vi har svart klinkers i hallen och jag tycker inte att det är värre än något annat golv. Och det är betydligt bättra på att "dölja skit" än vad våra ljusa björk-laminatgolv är.
Har talat med maken och det blir svart ändå =)
Vi ska oxå fixa vårat badrum snart och det lutar mot svart...och kanske en grå nyans.
Vad har ni för kakel på väggarna om ni ha svart klinkers på golvet,nyfiken.