• Mille78

kvävd

Låter jobbigt.. Har du pratat med din pojkvän om det? Hur gammal är flickan? Kanske kan du pojkvän hjälpa till och försöka avleda flickans uppmärksamhet från dig och beroende på hur gammal hon är förklara för henne att du inte vill kramas hela tiden.

• Mille78

Känns inte riktigt som att din pojkvän tar det på allvar eller så kanske han inte uppfattat situationen på det sättet som du gör? Det måste ju ligga i hans intresse att ni alla trivs ihop.. Jag hade nog försökt igen och sitta ner i lugn och ro och prata om hur det känns för dig (gärna efter barnen lagt sig så ni är ostörda) Har han inte intresse av att ordna detta så ska du nog tänka dig för innan ni går vidare med förhållande.

Det dyker upp problem längs vägen när man bor ihop med barn som inte är ens egna och det kommer bli mycket jobbigt för dig om ni inte kan samarbeta och lösa problemen allt eftersom de kommer...

Hoppas du inte tar illa upp, jag menar inget illa, talar bara av egen erfarenhet. Hade min sambo inte tagit mina åsikter på allvar och försökt samarbeta med mig hade jag nog inte fixat att ha hans dotter här vv.

Svar på tråden kvävd