• Mino

Camilla Läckbergs böcker

Hej
    I vilken ordning ska man läsa hennes böcker?? Jag har förstått de de handlar om samma människor.. som man sen föjer från bok till bok.. ha rjag rätt`??

• Svar på tråden Camilla Läckbergs böcker
  • Vilmas Mamma

Ja, men tyvärr kan jag inte ordningen..

*~Vilma & Edvin~*
  • Mino

åh va synd.. Skulle va kul o läsa från början så att säga..

• Pyret 78

Isprinsessan, Predikanten, Stenhuggaren, Olycksfågeln och Tyskungen. Där har du ordningen. Jag plöjde igeonom alla i somras.

• Bestla

Börja med Isprinsessan, sen Profeten, Stenhuggaren och sen den sista.. vad den nu heter.

• STA

Jätte bra böcker! Gillar ni dom så kan jag varmt rekommendera Stieg Larssons tre böcker..dom är ännu bättre!

Dom ska läsas i ordning oxå..verkligen super bra!!

Bakom varje hög av sand finns guld för den som letar.....
  • Mino

Pyret 78 skrev 2007-09-27 18:09:10 följande:

Isprinsessan, Predikanten, Stenhuggaren, Olycksfågeln och Tyskungen. Där har du ordningen. Jag plöjde igeonom alla i somras.
    Åh tack.. Men.. jag har läst predikanten o sen läste jag olyckfågeln.. Förstod nästan att jag hade missat en bok.. Får dra första boken nu då
  • Jossa 79

STA,
    Håller med dig!

Läckbergs böcker är mer lättlästa.
    Stieg Larssons första bok var seg de första 200 sidorna, sen kunde man inte slita sig!

• Mino
    STA skrev 2007-09-27 18:12:09 följande:
    Jätte bra böcker! Gillar ni dom så kan jag varmt rekommendera Stieg Larssons tre böcker..dom är ännu bättre!Dom ska läsas i ordning oxå..verkligen super bra!!
    Ok, då ska jag lägga de namnet på minnet.. Vilken ordning ska hans böcker läsas i då???
  • Terryleene

Män som hatar kvinnor
    Flickan som lekte med elden
    Luftslottet som sprängdes
    Hur kan du ha missat hypen? De är verkligen skitbra! Om man nu måste jämföra, så är han 200 gånger bättre än Läckberg. Stiegs böcker är bra på riktigt!

Svar på tråden Camilla Läckbergs böcker