• Mino

Camilla Läckbergs böcker

Hej
    I vilken ordning ska man läsa hennes böcker?? Jag har förstått de de handlar om samma människor.. som man sen föjer från bok till bok.. ha rjag rätt`??

• Svar på tråden Camilla Läckbergs böcker
  • Jossa 79

1. Män som hatar kvinnor
    2. Flickan som lekte med elden
    3. Luftslottet som sprängdes.

Fasen att Stieg Larsson gått och dött......

• Mino

Åh tack för era svar

Nä jag har nybliven deckar bokslukare.. därför har jag ingen koll. Min man har lärt mej att sånna böcker är apbra..

• Bestla

Kan tipsa om Mari Jungstedt också

Jag är jättebra när jag är snäll, men när jag är stygg är jag helt jävla outstanding!
  • zingoalla

skulle oxå behöva veta ordnigen på läckbergs böcker...men ni verkar lite oense.Håller precis på att lyssna på Isprinsessan å den är super..men vilken är det sen då?

• Jossa 79

1.isprinsessan
    2. Predikanten
    3. Stenhuggaren
    4. Olycksfågeln
    5. Tyskungen

• lisalove

Mari Jungstedts böcker

1. Den du inte ser
    2. I denna stilla natt
    3. Den inre kretsen
    4. Den döende dandyn
    5. I denna ljuva sommartid

• Mimsi83

Camilla Läckbergs böcker är suveräna böcker.. Har alla ska börja läsa tyskungen snart.. Fick den nu i födelsedagspresent.. Hoppas att hon släpper en ny snart

• Mimsi83

isprinsessan, predikanten, stenhuggaren, olycksfågeln å sen tyskungen.. Det e ordningen

• Lotten 66

Började läsa Stieg Larssons första bok eftersom dom ska vara så himla bra vilket jag inte tyckte. Läste nu här att den blir bra efter 200 sidor. Då får det nog vara för mig. Camilla Läckbergs böcker är jättebra och ett annat tips är Helene Tursten som även hon skriver deckare. Ni vet väl att Camillas två första böcker kommer på tv i höst?

• 0   Blåbäret   0

Hoppar in i tråden. har läst alla böcker av camilla läckberg, bara väntar och väntar på nästa

Lotten 66 skrev 2007-10-03 22:12:08 följande:

Började läsa Stieg Larssons första bok eftersom dom ska vara så himla bra vilket jag inte tyckte. Läste nu här att den blir bra efter 200 sidor. Då får det nog vara för mig. Camilla Läckbergs böcker är jättebra och ett annat tips är Helene Tursten som även hon skriver deckare. Ni vet väl att Camillas två första böcker kommer på tv i höst?
    ska dom? vilken kanal?
  • 0   Blåbäret   0

oj det får man ju inte missa.. =)

• Lotten 66

Filmerna kommer att sändas den 2/11 och 9/11. Vad jag förstod så blir det 1tim/bok. Vet inte på vilken kanal men jag tror att det var på 1:an eller 2:an. Jag tänker inte missa detta.

• antis1

Hej!
    Trailern ligger på hennes hemsida och på svt:s hemsida, verkar bli ruggigt bra. 3: an och 4:an ska också filmas nu..!

Svar på tråden Camilla Läckbergs böcker