Inlägg från: Anonym (tanden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tanden)

porslinsfasader

hejsan jag ska snart göra porslinfasader och undra lite om hur det går till, känner man något när man fått bedövning och så sätter de tydligen fast en provisorisk tand tills man sätter på de nya, hur ser den ut är det så man kan visa sig offentligt???

• Svar på tråden porslinsfasader
  • Anonym (tanden)

jag ska göra de översta tänderna i överkäken, så japp framtänderna blir det, jag har en gång rotfyllt framtänderna och det gjorde förbaskat ont!!  men när bedövningen verkar känner man något då?? sen när fasaderna väl e på plats ilar det länge efter det?? fick du se när de hade slipat ner dina tänder, usch det vill jag nog inte göra då kommer jag lipa som en liten.....

• Anonym (tanden)

betalar 24000 själv och så går försäkringskassan in med runt 4000-5000 tror jag det stod??? spännande men nervigt som faan!!!

• Anonym (tanden)

ja ska göra sex stycken, precis det är ju tanken att man ska kunna öppna käften och inte tänka på tänderna, jag skrattar rätt mycket så det ska bli himla kul och få kunna göra det utan att skämmas!!!

• Anonym (tanden)

igår så slippades tänderna ner, det va inte alls så farligt, det ända som gjorde ont va bedövningen, så nu sitter man här med något fula plasttänder i väntan på de nya fina!!!!

Svar på tråden porslinsfasader