-
-
Svar på tråden AKUT hjälp!! Jag har förstört mitt hår, vad göra?!
-
Så går det när man släpper en klåpare i håret
-
Ja gumman, jag veeeet...MalinI skrev 2007-09-27 22:46:57 följande:Så går det när man släpper en klåpare i håret
-
så farlig var inte det där... du skulle sett mig då jag färgade håret sist...
skulle bli min riktiga färg (mellan blond eller askblond) men blev orange, tog en brun och det blev knall rött sedan en svart för att täcka allt.. haha en vecka senare blekte jag håret igen... -
Jag gör aldrig slingor hemma om jag har ingen hårfärg hemma
-
Nä, det är kanske inte så farligt som jag tycker just nu. För mig känns det som en rätt stor förändring och därför reagerar jag kanske lite extra..sataya skrev 2007-09-27 22:48:03 följande:så farlig var inte det där... du skulle sett mig då jag färgade håret sist...skulle bli min riktiga färg (mellan blond eller askblond) men blev orange, tog en brun och det blev knall rött sedan en svart för att täcka allt.. haha en vecka senare blekte jag håret igen...
-
haha du skulle som sett mig det var äckligt hemskt.. min kompis och sambo garvade ihjäl sig och jag bara grät och grät...
-
Mjo, jag har gjort värre tabbar med håret än såhär. Att man aldrig lär sig...sataya skrev 2007-09-27 22:53:20 följande:haha du skulle som sett mig det var äckligt hemskt.. min kompis och sambo garvade ihjäl sig och jag bara grät och grät...
Frågan är, ska jag fortsätta vara blond, eller ska jag försöka få till en annan färg? -
Grönt grönt grönt... ( go natt )
-
jag såg ut som en ljusare variant av pippi långstrump för ungefär en vecka sedan..var inte direkt mörk i håret innan, men det kanske är något knas geomed att jag är gravid också, brukar funka annars :P fick åka iväg och köpa lite färg.. nu är jag någon mellanton, men det går fortfarande lite i rött, typ rödblond..
-
som sagt det där tycker inte jag var så farligt... tycker det såg bra ut.. men sedan är ju jag sådan som inte bryr mig så mycket om hur folk ser ut:) haha så länge de inte skrämmer mig...
men annars så får du färga ljusbrunt rekomenderar dock att vänta några dagar iaf... -
Mjo... om jag tar dig till hjälp ska jag satsa på nån extrem färg. Då blir det kanske bra.MalinI skrev 2007-09-27 22:55:55 följande:Grönt grönt grönt... ( go natt )
-
Men färga det bara lite mörkare då? Wella? 69 kr?
-
jennypennypannkaka skrev 2007-09-27 22:56:38 följande:Mjo... om jag tar dig till hjälp ska jag satsa på nån extrem färg. Då blir det kanske bra.
Alternativet är väl att gå till frisören annars
Men vi kanpröva att göra en sån variant vi pratade om mig, fast med rött, grönt och blått innan frisör besök
Ähhh nu måste jag i säng
-
Hmm, svårt då jag inte vet HUR du vill att det ska vara....
Mitt tips är att rådfråga en frisör...
Men annars så skulle jag köpt en mellanblond färg.... men fråga frisören först.
Lycka till!! -
Fixar en omröstningstråd
www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25351421.html
-
Kanske inte hjälper just på dina slingor, men ser att många har skrivit om misslyckade blekingar/blonderingar som blivit oranga eller gula. Ett bra tips om det blir så är att köpa ett schampoo hos frisören från Matrix som heter Silverschampoo. Det går i blått och dämpar alla det röda nyanserna på några tvättar.