• bumblan

Är det farligt att svälja en tand?

Jag bara undrar

♥♥ Tuva 060511 ♥♥
  • Svar på tråden Är det farligt att svälja en tand?
  • Me o Mike

haha njae det skulle jag inte tro.. Den kommer nog ut den där vägen du vet.. Det lär ju inte vara en stor huggtand va?!

• bumblan

Härligt!
    Det var en kindtand jag funderade på.
    Jag har liksom ett hål där inne som att det har suttit en tand där som jag inte vet var den har tagit vägen..

Eller så kanske jag ska få en visdomstand men det är ju lite konstigt för brukar inte tanden trycka igenom skinnet? Nu är det bara som ett hål där.

Igår kväll fick jag hemska tankar om att jag hade svalt tanden och den skärde upp mig innifrån och om jag överlevde så skulle jag ringa tandläkaren idag och fråga om jag har haft en tand där men det känns lite väl...

♥♥ Tuva 060511 ♥♥
  • hysteria

Tryckte i mig alla mammas mjölktänder när jag var ett par år gammal och lever fortfarande så det är nog ingen fara :)

• Anonym

Jag svalde en tand när jag var i den åldern att man tappade dem. Tror faktiskt det var en av de där större. Svalde en metallgrej, liknar en spik oxå. Såvitt jag vet, kom bägge ut bakvägen!

• Anonym

nej det är inte farligt Du kan i princip käka glas ocksa utan att nagot händer.

Svar på tråden Är det farligt att svälja en tand?