Sollentunamammor 2
Hej i nya tråden.
Ja här har det varit ännu en dag utan pappa. Isac ilsknade till ordentligt efter massagen idag och gallskrek i bilen hem, precis när vi körde in på Lomvägen somnade han mitt i skriket av utmattning, stackarn. Jag tog honom i vagnen och gick för köpa en pizza för att trösta mig med. Hann bara ut från pizzerian så var han igång igen. Hem o trösta o amma o byta blöja. Slutade med att jag fick äta en kall pizza en timme senare (orkade inte ens värma den) Puh. Ja så även min lilla kille har humör ibland.
Sen sov han tack o lov i några timmar och precis när jag tappat upp ett varmt bad till mig så vaknade han så klart. Så han fick krypa ner med mig. Tur att han tycker om att bada. Vi låg nog i en halvtimme och myste.
Modesty- Min man animerar dataspel. Han jobbar på Dice EA, som är sveriges största spelföretag. Det är så lyxigt där så ibland tror jag att han hittar på att han måste jobba över, och bara vill vara på jobbet ändå. Dem har två plan i glashuset vid slussen med utsikt över hela stan. Dem har eget gym, massageterapeuter o naprapater på avd, "lekrum" med pingisbord, biljard o flipperspel etc, Kaffebarer överallt, stor terass där dem brukar ha grillfester med utsikt över vattnet, egen italiensk kock som är anställd att laga deras mat
Ja you name it.... Dessutom är allt så hemligt så ska man som fru hälsa på måste man skriva ett kontrakt på att man inte talar om nåt , ja om spelet dem gör alltså.
Så ja ni kan ju hajja själva varför han inte har bråttom hem till mig o Isac.
Nu är han i alla fall hemma, och jag tänker inte ta Isac i första taget. Funderar på att pumpa ur och bädda på kontoret så jag får sova hahaha. Eller rättare sagt så att han får vara vaken en natt och fatta hur det kan vara ![]()