Inlägg från: oxytocin |Visa alla inlägg
  • oxytocin

Spjälskydd är DYRT!

Mhm, det är dyrt! Känner att vi egentligen lade ut lite mer än vad vi hade tänkt oss... lätt att bli lite förblindad när man står där i butiken. Köpte det här spjälskyddet och påslakansetet på Barnens hus: www.fridabjorklund.com/blogg/wp-content/uploads/2007/07/spjalisbaddad.jpg Tror spjälskyddet gick på 400:- och påslakansetet 350:-. Om jag inte missminner mig. Finns betydligt billigare och säkert minst lika fina...

• oxytocin

Rosa Kitty skrev 2007-09-30 10:18:43 följande:

Spooky du verkar irriterad på ditt senaste inlägg. Du börjar tråden med en massa frågor om vad man skall ha för spjälskydd o lakan, sedan avslutar du tråden med att du inte bryr dig om vad alla andra har...ganska oförskämt kan jag tycka, du har ändå fått en massa tips o bra svar...tack för mig.
    Tänkte samma sak.
  • oxytocin
    Mollan skrev 2007-09-30 16:46:46 följande:
    Rosa Kitty och oxytocin: Oj, det var absolut inte så jag menade!!!!! *rodnar* Jag menade att jag bryr mig inte om ifall varenda unge har samma spjälskydd som vi - det behöver inte vara originellt eller speciellt på nåt sätt (många skriver att de inte gillar Mumin, spöket Laban osv eftersom "alla andra har det"). Jag köper gärna ett "vanligt" spjälskydd men tycker det är dyrt. Jag är väldigt intresserad av hur ni andra gjort, men jag känner inte att jag måste hitta på ngt nytt och annorlunda för att bli nöjd, det var mer så att jag är snål!Jag ber om ursäkt om jag lät dryg!
    Du är förlåten. Lätt att missuppfatta i skrift.
Svar på tråden Spjälskydd är DYRT!