Tavlor till barnrum
Vad har ni för tavlor i era barnrum? Vart har ni köpt dom?
Vad har ni för tavlor i era barnrum? Vart har ni köpt dom?
Jag har ramat in min sons egna teckningar och har det som tavlor. De är jättefina och han är SÅ stolt och visar gärna upp dem.
Kolla in www.isa.nu !
Har köpt billiga "mario" vykort som jag ramat in och sen har jag ett par av min dotters första slitna skor i en ask-ram dom jag målar och fixat till...
Jag har målat min dotters tavlor...
Finns en konstnär som heter Kerstin Westin, tror jag. Gör otroligt vackra barntavlor, mina barn har fått sådana tavlor vid dop etc....superfina
Jag har köpt min på inreda.com.. jättefina på kanvasduk.
jag har målat av motiv själv ..lite mer personligt o kul o pyssla!
Stora troll tavlor av Rolf Lidberg....tror han heter så:)
köpte söta vykort på ikea och ramade in med enkla ramar också från ikea.. vart hur gulligt som helst och väld
igt billigt =) bild finns i mitt galleri
- Vi har tre fina småtavlor från Indiska (exotiska djur som är inramade med vit passerpartou och en mörk ram). De står på en vit tavellist från Ikea och sitter på en vägg.
- På en annan vägg har vi en likadan vit tavelist där några stycken fina sagoböcker står som dekoration. Lätta att byta ut om man vill och mysigt att dekorera en vägg med.
- Sedan så köpte vi nyss jättecoola väggstickers från Vynil (www.formandfunction.se) i form av siluhettbilder av fem djur i olika färger som sitter på väggen ovanför sonens säng.
Jag har köpt bilder frn mitt jobb (gallerix) som är målade av Målar Liza
ABC,123,Jan,feb,mars..
alltså tre tavlor med IKEAS gula ram med plexi glas ifall att nån troll unge får för sej i framtidenatt heva ner dom
Nu är hon så liten ännu men vi tänkte på att det både jag & min sambo hade i våra rum när vi var små kan man och kommer ihåg..kanske hon kommer ihåg månaderna bättre
+ att dom är jätte fina och kostade 49:- och är 50x70 cm stora
Hej!
Jag har köpt paneltyg,design Karin Mannerstål, på www.barnrummet.com, som jag spänt upp på en skiva. Blev jättefina tavlor.
Nalle-puh vykort som jag har ramat in.
Sen små tavlor på babydrakar som jag fyndade på Tradera. 6 st olika.
Gulliga kort/vykort är ju mysigt att rama in tycker jag.
Jag ska också sätta upp Nalle-puh wallies. Ett bra alternativ till tavlor tycker jag.
Nagon som vet var man kan hitta bilder fran muminbockerna och rama in?