• Anonym

Obalans i underlivet?

Jag har ganska riktligt med flytningar, och tycker personligen att det stinker rutten fiskfabrik långa vägar.
    Kan det vara obalans i udnerlivet?
    Eller svamp?
    Svamp tror jag inte att det är, för det kliar inte eller så.

Skulle man kunna återställa eventuell obalans med någon bra undrelivstvål fårn apoteket?
    Har ni något tips?

• Svar på tråden Obalans i underlivet?
  • Sofis

Det finns en bra tvål man kan använda tror jag... ska kika runt lite!

Att diskutera på FL är INTE som att diskutera IRL!
  • Anonym (Fisk)

Jag har provat en ny som heter Lactacyd Intimate care som jag använder och den är väldigt bra...

• Anonym

skulle vara jättetacksam ifall du kunde säga vad den tvålen heter, ifall du hittar
    ska försöka kolla lite själv också

• Anonym

du kan använda lactalgel helt utan risk,,det är naturläkemedel och funkar skitbra mot obalans,,sen finns även vivag som är små kapslar man för in i underlivet. personligen föredrar jag lactalgel för vivag svider för mej lite grann men den rinner inte som lactalgelen gör.

• Anonym

och att tvätta sej där nere kan man göra med tvättkräm som finns på apoteket spec för underlivet

• alfahona

Varför??Har nämligen köpt det o inte testat innan.

sakoline skrev 2007-09-30 01:03:09 följande:
    Använd aldrig lactacyd
  • sakoline

Ger torra slemhinnor.
    Aldrig tvätta sig med tvål, heter det, så varför rekommendera någon att använda något så starkt och uttorkande som Lactacyd? Min gyn och min bm har iaf sagt att man inte ska använda tvål. Underlivet rengör sig självt. Skölj med vatten.

Svar på tråden Obalans i underlivet?