Fula sängkläder är avtändande!
Någon mer än jag som hatar fula sängkläder?
Jag kan verkligen inte med sängkläder som inte matchar heller. Typ ett blommigt påslakan och ett randigt, ett grönt och ett turkost..osv...
Jag vill nästan kräkas!
Någon mer än jag som hatar fula sängkläder?
Jag kan verkligen inte med sängkläder som inte matchar heller. Typ ett blommigt påslakan och ett randigt, ett grönt och ett turkost..osv...
Jag vill nästan kräkas!
Ha inte sex i sängen då, problemet löst.
Jag är också så, fattar inte hur eller varför man har omatchande sängkkläder.
håller med!
en gång kom jag hem till en kille som hade, hör och häpna, NALLE PHU-sängkläder!!!
Snåla killar som kör med det de fick när de var barn!
Men det värsta jag vet är 90-sängar! Hur fan kan man ha det som vuxen??
Jag köper inga fula och bäddar heller aldrig i omatchande sänkläder så i vår säng sexas det en hel del
Anonym (mamelucken) skrev 2007-09-29 23:35:44 följande:
På tal om Barngrejer. En gång skulle jag inleda en akt med en kille, vi hamnade i hans sovrum och sängen var bäddad med gräsliga sängkläder och på golvet låg; en BILMATTA, ni vet såna som barn har och leker på. Han hade inga barn. Jag stack hem innan vi slutfört det vi påbörjat
ASG den kan ja inte toppa!
Första gången jag och min pojkvän hade sex skulle vi ha ett one night stand (trodde vi då, för tre år sedan!) Det var i hans studentrum, och jag visste inte vad jag kunde vänta mig bakom den anonyma dörren. Men det var mysigt och han hade så snygga sängkläder! Jag minns hur jag reagerade, att jag blev lite extra intresserad just för att sängkläderna tilltalade mig!
Så jaa, enligt mig påverkar de lusten!
Jag delade en etta med en kompis sista året på gymnasiet. Hon hade alltid fula sängkläder. Bland annat ett bajsbrunt lakan som hon gärna kombinerade med småblommigt påslakan och 4 olika sorters örngott. (ja, 4 kuddar måste hon ha för att kunna sova ) Jag tvingade henne att använda av mina påslakan till slut. Tyckte det var pinsamt att ta hem folk. de kunde ju tro att den sängen var min
Ja, visst gör det det!