Fula sängkläder är avtändande!
Någon mer än jag som hatar fula sängkläder?
Jag kan verkligen inte med sängkläder som inte matchar heller. Typ ett blommigt påslakan och ett randigt, ett grönt och ett turkost..osv...
Jag vill nästan kräkas!
Någon mer än jag som hatar fula sängkläder?
Jag kan verkligen inte med sängkläder som inte matchar heller. Typ ett blommigt påslakan och ett randigt, ett grönt och ett turkost..osv...
Jag vill nästan kräkas!
Jisses, alla har inte god smak, eller råd att skaffa matchande sängkläder!
Det är inget jag lider av iofs, men jag har samma inställning till sängkläder som till underkläder - om man kan fokusera på dem länge nog för att bli avtänd är ägaren uppenbarligen inte intressant nog.
puff
Jag ser bara mannens kropp och kuk, inget runt omkring, när jag har sex! Att hemmet ser ut som en soptipp stör mig ofta, men under och efter sex glömmer jag det för en stund!
När jag har sex struntar jag i allt vad hus och hem är. Men det ska mycket till innan jag kryper till sängs i de fula lakanen
Anonym (ostörd) skrev 2007-09-30 15:37:38 följande:
Fast TS, det värsta är väl ofräscha, urblekta sängkläder...Då blir det verkligen ing barn gjorda!
Haha så jaag är inte ensam! älskar å köpa nya sängkläder å såklart ska allt matcha gärna med restrerande färger i rummet =) byter även sängkläder 1 gång i veckan älskar den nytvättade känslan ( tyvärr så gör inte min man det =()
Men har ni inga överkast? Personligen tycker jag det ser hemskt ut om man låter sängkläderna synas, sen spelar det ingen roll hur mycket dom matchar rummet i övrigt.
Det spelar väl ingen roll hur sängkläderna ser ut om man har ett överklast på den dagtid eller när man får besök...?
Det viktiga är ju att de fungerar.
hahahaha...
Jag har faktiskt inget överkast, borde nog införskaffa ett. Men å andra sidan kommer inga fula lakan innanför våra väggar