vilken matstol är bäst?
Hej!
Tänkte köpa en matstol och undrar vilken stol ni kan rekommendera mig. Vilken stol har ni hört är dålig mm.
Funderar lite på småtroll, tripp trapp eller svanen.
Behöver snabba svar för jag ska köpa den inom snarast.
Hej!
Tänkte köpa en matstol och undrar vilken stol ni kan rekommendera mig. Vilken stol har ni hört är dålig mm.
Funderar lite på småtroll, tripp trapp eller svanen.
Behöver snabba svar för jag ska köpa den inom snarast.
Tripp trapp är toppen!
Höj och sänkbar både i sits och fotstöd. Avplockbar bygel när barnet är större. Kan alltså användas länge!
Ikeas matstol (brunt trä) är super bra och super snygg. och sen när dom blir äldre så kan man ta bort "framstycket" så blir det som en vanlig stol fast högre då ![]()
Den rekomenderar ja varmt!
Antilop tycker jag är bäst fram till ett år ungefär, sen har vi Ruff Knuff till båda barnem. Suveräna stolar och sköna för vuxna också. Sitter i dotterns stol vid datorn
.
Den verkar precis lika bra som Tripp Trapp fast billigare.
http://www.marintra.com/
Köpte Brios Hokus Pokus, den har jag och mina 3 syskon haft när vi var små. Skit bra stol, barnet kan sitta på 3 olika vis. Testade den på min sambos ettårige lillebror och han vägrade gå ur den och ville ta med den hem när de skulle gå haha.
Rekomenderar Antilop, en toppenbra stol för liten kostnad. Barnet sitter jättebra i den och den är väldigt enkel att göra rent.
tripp trapp stolen är vi super nöjda med
STOKKE Tripp trapp, är sååå nöjd!
Min morbror köpte en sån får 20 år sen till sitt första barn, efter det har även hans andra avnänt den, sen min mellan storebrors två barn och därefter min yngsta storebrors två barn... inte illa! Håller i evighet.
Vi har en hokus pokus stol som Noah älskar. Men vet att den är väldigt dyr men Noahs mormor köpte den begagnad för 200 kr. Just att man kan varriera sätt att ha den på beroende på vad barnet ska/vill göra är jättebra. Äta, leka med ratten eller kanske rita på brickan framför.
ikeas antilop med bordet! toppen när man ska till farmor o så med. Lätt att plocka isär o ha med sig
Vi fick en Tripp trapp stol av min sambos syster, men vår dotter satt inget bra i den. Dock tror jag den blir bra när hon är äldre (just nu är hon bara 11 månader).
Köpte en vit plaststol på IKEA för 99:- samt en bricka till för 49:- och jag ångrar mig INTE en sekund. Den är kanon!
Stol:
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00069725
Bricka:
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40076093
Aven vi har antilop ar var lilla kille pa 5 manader, sitter som en kung i den. Har provsattit honom i andra stolar, men han satt bast i atilopen.