• sara gerdrup

vilken matstol är bäst?

Hej!
    Tänkte köpa en matstol och undrar vilken stol ni kan rekommendera mig. Vilken stol har ni hört är dålig mm.
    Funderar lite på småtroll, tripp trapp eller svanen.
    Behöver snabba svar för jag ska köpa den inom snarast.

• Svar på tråden vilken matstol är bäst?
  • Saris2

Tripp trapp är toppen!
    Höj och sänkbar både i sits och fotstöd. Avplockbar bygel när barnet är större. Kan alltså användas länge!

• madeli

Ikeas matstol (brunt trä) är super bra och super snygg. och sen när dom blir äldre så kan man ta bort "framstycket" så blir det som en vanlig stol fast högre då Glad
    Den rekomenderar ja varmt!

• Mumin

Antilop tycker jag är bäst fram till ett år ungefär, sen har vi Ruff Knuff till båda barnem. Suveräna stolar och sköna för vuxna också. Sitter i dotterns stol vid datorn .

Den verkar precis lika bra som Tripp Trapp fast billigare.

http://www.marintra.com/

Ingen kan allt, men alla kan nå´t. Man får väl vifta med den stump man fått!
  • LindaSundberg

Köpte Brios Hokus Pokus, den har jag och mina 3 syskon haft när vi var små. Skit bra stol, barnet kan sitta på 3 olika vis. Testade den på min sambos ettårige lillebror och han vägrade gå ur den och ville ta med den hem när de skulle gå haha.

• Miss Lau

Rekomenderar Antilop, en toppenbra stol för liten kostnad. Barnet sitter jättebra i den och den är väldigt enkel att göra rent.

• zamihr

STOKKE Tripp trapp, är sååå nöjd!

Min morbror köpte en sån får 20 år sen till sitt första barn, efter det har även hans andra avnänt den, sen min mellan storebrors två barn och därefter min yngsta storebrors två barn... inte illa! Håller i evighet.

• Jossan10

Vi har en hokus pokus stol som Noah älskar. Men vet att den är väldigt dyr men Noahs mormor köpte den begagnad för 200 kr. Just att man kan varriera sätt att ha den på beroende på vad barnet ska/vill göra är jättebra. Äta, leka med ratten eller kanske rita på brickan framför.

• En helt vanlig mamma

Aven vi har antilop ar var lilla kille pa 5 manader, sitter som en kung i den. Har provsattit honom i andra stolar, men han satt bast i atilopen.

Svar på tråden vilken matstol är bäst?