Inlägg från: Valkyriah |Visa alla inlägg
  • Valkyriah

"Färga" tatuering?

Inte en aning om det skulle gå,men är det säkert att det inte finns möjlighet till någon cover up?

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Valkyriah

Är det den du har i ditt galleri?
    Den var väl inte så stor Tror det är möjligt att göra en cover up när du väl kommit på ett motiv som du gillar och som skulle passa.Tycker du ska prata med din tatuerare igen.

• Valkyriah
    Agamemnon skrev 2007-10-01 12:24:29 följande:
    Ja, det är den.Nej, den är inte direkt så stor att den täcker hela överarmen, men den är så bred att det inte funkar med den smala tatueringen jag vill ha där...
    hmmm vad är det du hade tänkt dig?Tror du inte din tatuerare skulle kunna komma med lite ideer?
  • Valkyriah

Men gör den tatueringen du vill ha på den lediga armen och låt tatueraren komma med ideer till en cover up
    Hade nog jag gjort iallafall

• Valkyriah
    Agamemnon skrev 2007-10-01 13:11:34 följande:
    Ja, det är plan B men jag tycker det blir så plottrigt med tatueringar på båda överarmarna och skulderbladen och drömmen är ju att bli av med denna ungdomssynd. Men jo, jag ska fundera lite och kolla med en tatuerare. Det är ju inte så att det är brådskande, ska ju inte föda förrän i mars och tills dess kan jag ändå inte göra mycket åt det. Men tack alla för svar och idéer!
    plottrigt blir det bara om det är för små motiv till kroppsytan tycker jag
    Om du gör något "rejält" snyggt motiv du trivs i är det ju bara jättesnyggt hehe.

Lycka till iallafall
Svar på tråden "Färga" tatuering?