• Ayla sthlm

Flytningar innan mens resp graviditet?

Hejsvejs
    Som frågan lyder, hur var era flytningar strax innan mens respektive innan graviditet? Mycket olika eller samma?

Jag önskar att jag var gravid och letar tecken hela tiden. 
    Det är dagarna innan BIM, jag har ont i tjejmagen och har tunna genomskinliga flytningar som inte luktar nåt. Tror inte att jag är gravid den här månaden heller men kan inte sluta hoppas... 

• Svar på tråden Flytningar innan mens resp graviditet?
  • Ayla sthlm

Queen, tack för att du svarar och synd att du inte minns.

är det nån annan som minns hur det var?

Har försökt leta men det enda man kan hitta är att flytningarna är tjockare runt ÄL men inget hur det är dagarna innan mens/graviditet...

• Queen Of Darkness

grejen var att jag hade säkert minnts det om jag hade trott att jag var gravid. blev gravid trots skydd så jag reagerade inte på symptomen förrän i veckan 7 eller ngt. :) hoppas ngn annan minns åt dig. lycka till!

• Mally77

Å, det här var ett spännande ämne!
    Jag är precis i samma situation som Ayla29. *håller tummarna för dig*
    Letar också efter tecken, känner efter (troligen för mycket..) hela tiden.. Fast jag har inget svar på din fråga. Skulle gärna vilja veta själv faktiskt.

• mrs Baltazhar

Hej, jag är BIM +8/9 och har flytningar. Men testade minus imorse så kan nog inte säga att det är ett säkert tecken..

• Ayla sthlm

javisst är det ett intressant ämne! 
    Mally77, håller tummarna för dig också.

Är det ingen som nu precis har blivit gravid som minns sina flytningar dagarna innan BIM?

• colazero

Jag tror att man har ganska rikliga flytningar före graviditet, före BIM alltså

Olika för alla, men jag tror dom flesta har en torr period mellan äl och mens om man inte är gravid alltså...

Svar på tråden Flytningar innan mens resp graviditet?