• Anonym (ohlala)

hade precis sex i tvättstugan

Kan inte fatta, lilla mesiga jag, träffade precis en kille från nätet, han cyklade hit, vi gick in i husets gemensamma tvättstuga och hade skitbra sex. vette tusan varför jag skriver detta, men jag är glad att jag tog mod att göra en sådan sak, i mitt så annars trista liv

• Svar på tråden hade precis sex i tvättstugan
  • angelicafransson

haha! go girl!!

• angelicafransson

haha! go girl!!

• Anonym (??)

Grattis! Bra sex är ju aldrig fel!

Själv har jag aldrig haft sex i en tvättstuga - tycker det verkar så hårt och obekvämt - hur gjorde ni eg.?... Vart har man själva sexet liksom, och hur?

• Anonym

Är tvättstugan avskild? Om inte, så tycker jag att det är respektlöst, någon kan ju faktiskt komma in i tvättstugan för att boka en tid. Jag skulle inte vilja mötas av ett par som knullar när jag låser upp tvättstugedörren.

Hoppas att grabben gav dig någon njutning och inte bara knullade av dig.

• Anonym (??)
    Anonym skrev 2007-10-02 04:17:48 följande:
    Är tvättstugan avskild? Om inte, så tycker jag att det är respektlöst, någon kan ju faktiskt komma in i tvättstugan för att boka en tid. Jag skulle inte vilja mötas av ett par som knullar när jag låser upp tvättstugedörren.Hoppas att grabben gav dig någon njutning och inte bara knullade av dig.
    Men TS skrev ju just att hon njöt av det. Kanske det va hon som "bara knullade av" honom??...

Och om jag skulle gissa så låste de säkert dörren.
  • Anonym

Anonym (??) skrev 2007-10-02 04:29:12 följande:

Men TS skrev ju just att hon njöt av det. Kanske det va hon som "bara knullade av" honom??... Och om jag skulle gissa så låste de säkert dörren.
    Ja, jag uppmärksammade det sedan. Hos oss går det inte att låsa dörren till tvättstugan. Nu kommer jag aldrig mer våga gå in i tvättstugan mitt i natten. Har absolut inte lust att finna mina grannar knulla där.

Till soprummet vågar jag inte heller gå mitt i natten. Ett par brukar övernatta där och det är ju möjligt att de också knullar där.
  • Anonym

Sex i tvättstugan är häftigt - där kan ju någon komma när som helst vilket är hel tändande.

I vår gamla tvättstuga fanns en toalett och där tog min man mig mot väggen samtidigt som någon stod utanför och bokade tvättid! Vansinnigt upphetsande!

• älgjägarn

Å, härligt! kör hårt! :)

• Anonym (ohlala)

tvättstugan ligger i i källaren i mitt grannhus, klart vi låste dörren =), men folk kan ju komma in ändå, men det var bara mer upphetsande att veta det.

Vi gjorde det på en bänk i tvättstugan, han stod på golvet och jag satt ner, sen satt han och jag red av honom. Klart det bästa sex jag har haft på länge, gärna med honom och helst på andra ställen =), någon som har ett tips på andra bra ställen?

Svar på tråden hade precis sex i tvättstugan