• BF 2008 02 23

Hur FAN ska ett huvud kunna komma ut genom min vagina??!!

10 cm bred skalle?? I genomsnitt?!!
    Det kommer inte gå. Det begriper väl vem som helst att något sådant inte kan komma den vägen?!!

• Svar på tråden Hur FAN ska ett huvud kunna komma ut genom min vagina??!!
  • Emelieee

Joooo då.....för att lugna dig är det typ DET som känns MINST under hela förlossningen.I varje fall för mig,fick inga bristningar alls.

Jag undrade precis samma sak,men det gick sååå bra!

Lycka till:)

• 4barnsMom

Alltså så tänker jag varje gång och det har kommit ut 3st nu! Sista med ett mått på 36,5 cm....

Stolt Mamma till Samuel-97, Elin-00, Elias-06 och BF 23/11!
  • Milliemolly

Ett normalt huvudmått är ca 34-38 cm och jag var livrädd MEN det går konstigt nog!

Så lunga dig och tänkt på att andas och försöka slappna av för då går det ännu bättre

• Gilga

Hahaha..förlåt att jag skrattar,men det var precis min tanke inför första förlossningen..men det går,och det går alltsom oftast mycket bra..så du kommer att pressa ut den skallen,oavsett vad du tror nu..ut måste den ju.Flört..ta det lugnt bara,så ska du se att det går bra..lycka till

Många säger sig ha sett en ängel..jag har hållit en i min famn..
  • Henrik31

Svårt att bedöma utan bild.

• MaddeMamman

inte värre än att skita ut en pinnstol...

• BF 2008 02 23

Men HUR ska det gå till?!!
    Tack för uppmuntran men alltså HUR?!
    Blir man superelastisk därnere på nåt vis? För något liknande skulle ju aldrig gå vanligtvis så att säga...

• HaJoMi

Ja man blir verkligen superelastisk, så länge det tar lite tid och kroppen hinner med att sakta töja sig. Jag sprack inget heller så det gick hur bra som helst

• Valkyriah

Visst är det otroligt att det faktiskt kan komma ut en liten människa därifrån? :_D
    Men det går på ett eller annat sätt och

Innerst inne är vi alla hårdrockare
Svar på tråden Hur FAN ska ett huvud kunna komma ut genom min vagina??!!