• Anonym (plankan)

Bröstförstoring

Hejjsan!!

hur går man tillväga för att få en bröstoperation betalat av staten, eller vilka det nu är som betalar den... jag har inga bröst alls... sen jag fick min son har dem blivit ännu mindre... och detta påverkar vårat sexliv och våran relation överhuvudtaget, jag har dock inga pengar till att bekosta detta... men tro mig, jag behöver de.

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • FannyJakobochJulius

hmm, kan man få sånt betalat... om man är i stort behov alltså?? :-S är kanske iofs som för sånna med utstående öron som får dem opererade gratis om dem far illa utav de!!

• Anonym

Det är inte staten som betalar sånt, det är landstinget. Så måste man genomgå en psykiatrisk undersökning. Oftast subventionerar de bara förminskningar pga ryggbesvär. Lycka till

• julesrules
    Anonym skrev 2007-10-02 18:56:26 följande:
    Det är inte staten som betalar sånt, det är landstinget. Så måste man genomgå en psykiatrisk undersökning. Oftast subventionerar de bara förminskningar pga ryggbesvär. Lycka till
    Anonym (plankan) skrev 2007-10-02 18:41:26 följande:
    Hejjsan!!

hur går man tillväga för att få en bröstoperation betalat av staten, eller vilka det nu är som betalar den... jag har inga bröst alls... sen jag fick min son har dem blivit ännu mindre... och detta påverkar vårat sexliv och våran relation överhuvudtaget, jag har dock inga pengar till att bekosta detta... men tro mig, jag behöver de.
    Jag var inne på www.plastikoperationer.net förut så var det någon som hade skrivit på forumet och undrade just om gratis operation, här är länken o jag hoppas det hjälper dig www.plastikoperationer.net/forum/broestfoerstoring/62-gratis-operation.html

• Anonym (kille)

Påverkar relationen ?
    Varför skulle bröst påverka er relation ?
    Är det han eller du som stör sig på dina bröst ?

Personligen tycker jag små bröst är mycket snyggare än silikontuttar. Bara vetskapen om att de är fejk gör att jag undviker dem. Om det är du som har problem med dina bröst så bör du kanske kolla upp det med din kille oxå just in case, dina nya fejktuttar kanske ställer till med andra problem i er relation som du inte räknat med.

Svar på tråden Bröstförstoring