• Lokesmamma

Emmaljunga scooter 07:a

Någon som vet om det finns åkpåse att köpa till, nu till vintern? Tacksam för svar.

• Svar på tråden Emmaljunga scooter 07:a
  • pulmones

köp en helsvart assnyggt

Det finns lika många olika åsikter som det finns människor!
  • Lokesmamma

Jag har redan vagn. Undrar om det finns åkpåse att köpa till för just den vagnen. Vet inte vad färgen heter på den jag har men den e "olivgrön"

pulmones skrev 2007-10-03 16:24:09 följande:
    köp en helsvart assnyggt
  • Jollsan
    Lokesmamma skrev 2007-10-03 16:26:41 följande:
    Jag har redan vagn. Undrar om det finns åkpåse att köpa till för just den vagnen. Vet inte vad färgen heter på den jag har men den e "olivgrön"
    Jag har oxå den gröna, men ingen åkpåse...med andra ord- jag vill oxå veta!!
  • pulmones
    Lokesmamma skrev 2007-10-03 16:26:41 följande:
    junle kanske eller soft lime?

du vill alltså ha en duopåse eller matchande åkpåse?.... du får ringa runt till olika butiker eller anonsera att du söker en sån.
    Det finns lika många olika åsikter som det finns människor!
  • WilmersMamma

Hungle finns ju med 08orna också.. Så om det är den färgen så finns den ju att beställa

• Lokesmamma

Jag kollade deras hemsida och det står att det ska finnas en vinteråkpåse som passar. Själv ska jag ringa o höra med de babyaffärer som finns här där jag bor om de har den hemma. Annars får man väl beställa.

Jollsan skrev 2007-10-03 16:28:29 följande:
    Jag har oxå den gröna, men ingen åkpåse...med andra ord- jag vill oxå veta!!
  • ejja81

finns i barnaffärer där man köper scootrar,,finns inte färgen hemma beställer dem

• Lokesmamma

Tack för alla svar har varit i affär o beställt en vinteråkpåse nu =)

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Lokesmamma skrev 2007-10-17 18:20:05 följande:
    Tack för alla svar har varit i affär o beställt en vinteråkpåse nu =)
    Fick du samma färg som vagnen? Jag köpte en svart vinteråkpåse till vår scooter camo olive
  • Lokesmamma
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2007-10-17 18:23:15 följande:
    Fick du samma färg som vagnen? Jag köpte en svart vinteråkpåse till vår scooter camo olive
    Jag har köpt en ny vagn en 08:a i färgen camo olive och åkpåsen fanns bara i olive alltså inte camo så det matchar. Man får ju välja själv.
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Lokesmamma skrev 2007-10-17 19:14:26 följande:
    Jag har köpt en ny vagn en 08:a i färgen camo olive och åkpåsen fanns bara i olive alltså inte camo så det matchar. Man får ju välja själv.
    Visst är camo olive så snygg? Jag köpte svart så jag kan ha den i andra vagnen också.
  • Lokesmamma
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2007-10-17 19:21:50 följande:
    Visst är camo olive så snygg? Jag köpte svart så jag kan ha den i andra vagnen också.
    hehe aa ur läcker va tvungen att köpa denSkrattande
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2007-10-17 19:21:50 följande:
    svart på åkpåsen alltså
Svar på tråden Emmaljunga scooter 07:a